|
Steve & Laszlo @ Ambition på GK 7:e och 14:e september
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
Vi ses väl där? Kom dit och spill lite drinkar och supporta era kära SWETA-djs :)
Finfin förfest inför Kalle kula nästa fredag dessutom =)
Gratis inträde och 20 år om ni mailar namn till [email protected] före kl 21 samma kväll ni vill dit. |
|
|
| ColinZeal |
7:e rockar jag till Moonbootica i Berlin, fredan efter till Laszlo på söder. Ingen kvalitétsförsämring där inte.. ;)
Dvs, count me in på Laszlo, no offense Steve.
;) |
|
|
| CJ InterCity |
| Härligt grabbar! kör hårt ffs :D |
|
|
| lacksesepsotygh |
| 23 år. vafan är de här? lär vara i stockholm den 14e, men 23 är jag inte. |
|
|
| Laszlo |
| 20 med lista...hur gammal är du? kanske kan lösa det ändå... |
|
|
|
|