Skjer ikke akkurat så sykt mye her at det gjør noe....
Great med norsk forum :P
nordboh
nei er lite som skjer...
jeg tror facebook har mye av "skylda", folk som arrangerer ting reklamerer heller med å lage grupper/events der, noe som jeg nok tror er mer effektivt.