return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
T.a.z. 2007
View this Thread in Original format
DvJ
TAZ 07


פסטיבל "T.A.Z" או בשמו המלא "Temporary Autonomic Zone" החל את דרכו, במתכונתו הנוכחית בשנת 2006, אך למעשה זו כבר השנה השלישית שבה אנחנו מתכנסים כולנו יחדיו במתכונת מורחבת, מה שיהפוך את האירוע השנה למסורת בת קיימא.

השנה בחרנו לקיים את הפסטיבל בחג סוכות, שעל פי המסורת העברית, מסמל את התאריך שבו הפך העם העיברי במהלך נידודיו במדבר, משבט נוודים לאומה. בתאריך זה החלה למעשה ההכרה בבניית התיישבות הקבע, וכשמו כן הוא "סוכות", החג שמסמל יותר מכל את הקביעות, שהביאה עימה את ההתפתחות ובעיקר את היכולת לבנות ולהיבנות.

זהו למעשה רצוננו אנו, לפתח כולנו ולהתפתח, לבנות כולנו ולהיבנות יחדיו, על ידי פסטיבל שיהיה מעבר לכל מסיבה, פסטיבל אמיתי שיעמוד בכל העקרונות שקבענו לעצמנו באימפריה השלישית, תוך יצירת כל התנאים לאירוע שכזה. וליצור לעצמנו פעם בשנה "Temporary Autonomic Zone", או בשמו "T.A.Z festival".

אנו מתכבדים להזמין אתכם להתכנס כולנו יחדיו בחג סוכות, כל חברינו ומכרינו, לחגוג את החג המכונן ביותר עבורינו בשנה ב; "Progression Session" ענקי, ה; "T.A.Z festival", פסטיבל מוזיקה אלקטרונית שיתפרס על פני ארבעה ימים ושלושה לילות ושיורכב מיותר מ50 אמנים, יוצרים ותקליטנים. שיתפרסו על פני שני מתחמי מוזיקה. מערכת הגברה מהמשובחות שנראו בארץ, מופעים ויזואליים שונים ומיוחדים, שדירת באסטות ומופעי רחוב. כל זה על מנת שנקבל תחושה של פסטיבל אמיתי, פסטיבל שייתן ביטוי אומנותי ותרבותי לזרמים שונים במוזיקה האלקטרונית ובתרבות ה"רייב" הבינלאומית ובישראל, תוך שימת דגש על איכות הסביבה, אקולוגיה והתפתחות אישית וכן שמירה על קשר עם המקור העברי והישראלי שנמצא בתוך כולנו. כמו כן מתן דגש על מיקום הפסטיבל וההתיישבות העכשווית-אלטרנטיבית באזור.

אנו מזמינים אתכם להצטרף אלינו לקרנבל אמיתי, לחגוג ולהרגיש את מה שהחג מסמל. לתת יד בהשלמת החסר ובבניית אלטרנטיבה תרבותית, ביחד ניצור עבור כולנו מקום שבו כל אחד ואחת ירגיש בו כמו ב-"Temporary Autonomic Zone".


Confirmed artists are:


A.Balter (3rd Empire)
Ace Ventura Live (Iboga)
Aerospace Live (Spintwist)
Agalactia (Aleph Zero)
A.K.D. Live (Soulectro music)
Arbiter
Argaman
DJ Amotz
Atmos Live (Digital Structures; Sweden)
Borris (3rd Empire)
Capsula (Ajana)
D-Nox (Sprout Music; Germany)
Doron La Triq (Kilombo)
Eastern Spirit (Sunline)
Edoardo (Neurobiotic records; Italy)
Eitan Reiter (Aleph Zero)
Entropy Live (Doof records)
Etic Live (Translucent Productions)
Gabi 2B (TND)
Huda G (Vertikal records)
Hujaboy Live (TIP World)
Indepth (Sonic Dragon)
James Monro (Tropical Beats; UK/Brasil)
Kaleidoscope (Different Beat)
K-Pax (Spintwist)
Kukan Dub Lagan Live (MikelaBella records)
Lish Live (Com.Pact records)
Loopus in Fabula Live (Fabularecords; Italy)
Loud (Drive records)
DJane Magit
Majan
MUTe (TND)
DJ Nomolos (Zenon records)
DJ Osho (Echoes records)
Outersect (Heart's Eye, USA)
Panick Live (Neurobiotic Records)
Perfect Stranger (Iboga)
Psyote (Paganka)
Rinkadink Live (Alchemy Records; South Africa)
DJ Roam (Synthetic dreams; Moscow)
Ryjiy (TND)
DJ Shahar (Aleph Zero)
DJ Shahar Nachum
Shane Gobi (Alchemy Records; UK)
Shulman Live (Aleph Zero)
TKY (Com.pact)
Triac Live (Boshke Beats)
Ultimax
Unoccupied (Aleph Zero)
DJ Uriah (3rd Empire)
Vataff Project (Aleph Zero; Bulgaria)
Yair Etziony (Spekk, Neo Ouija)
DJ Yali (3rd Empire)
Yoss (Star Jelly)
Yotopia Live (Flow Records)
Zero Cult (Cosmic Leaf)
Zirkin (Doof Records)
Zombi (Plusquam)



More info :

Myspace/Taz Taz



לדבר הזה אני מחכה כל החודש
לא ארמין
לא מוקשה
לא הולירייב

מישהו מצטרף?
Origin
חלס אם הפסיי
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by Origin
חלס אם הפסיי


אחי אין מה לעשות..
הפסיי בארץ מרים הפקות שלא תראה כמוהן בג'אנרים אחרים
uzi
כל הכבוד להם, תעשיית הפסי בארץ תופסת תאוצה... שיחקו אותה!
KrazyDJs
Ace Ventura, Atmos ו D-Nox
הם השמות היחידים שאני מיר מהרשימה
אבל לפי השמות נראה שיש שם המון ישראלים...

פרוג פסי במיטבו אני מניח...

דילגתי על שורה פה ושורה שם, אז נראה לי שפיספסתי את המיקום, הגילאים, המחיר וכל זה..אם יש פרטים, תחלוק איתנו אחינו :] זאת יכולה אחלה מתנה ליומולדת..
DvJ
פרסמתי לינק לאתר שלהם
רשום שם פרטים על הכל

מחירת הכרטיסים נגמרת ב20 לחודש
וכרגע המחיר 270

גילאים 18+ אני מאמין......
romigi
די וי ג'י היקר, אני לא יחצ"ן או משהו ולא אכפת לי משאר ההפקות.
אבל יש כמה חוקים אצל האימפריה השלישית שאחראית על האירוע..

1). לא מדברים על האימפריה
2). לא מדברים על האימפריה
3). לא מדברים על האימפריה

קיצר לא בריא מה שעשית, כי זה כן ליין שמנסה לשמר את איכותו..

ולמי שהולך שיהנה יהיה מגניב זה בטוח
cluBBer
quote:
Originally posted by romigi
די וי ג'י היקר, אני לא יחצ"ן או משהו ולא אכפת לי משאר ההפקות.
אבל יש כמה חוקים אצל האימפריה השלישית שאחראית על האירוע..

1). לא מדברים על האימפריה
2). לא מדברים על האימפריה
3). לא מדברים על האימפריה

קיצר לא בריא מה שעשית, כי זה כן ליין שמנסה לשמר את איכותו..

ולמי שהולך שיהנה יהיה מגניב זה בטוח


מדברים בפורומים, כל עוד זה לא באתרים יותר מידי הומים
DvJ
quote:
Originally posted by romigi
די וי ג'י היקר, אני לא יחצ"ן או משהו ולא אכפת לי משאר ההפקות.
אבל יש כמה חוקים אצל האימפריה השלישית שאחראית על האירוע..

1). לא מדברים על האימפריה
2). לא מדברים על האימפריה
3). לא מדברים על האימפריה

קיצר לא בריא מה שעשית, כי זה כן ליין שמנסה לשמר את איכותו..

ולמי שהולך שיהנה יהיה מגניב זה בטוח




ידוע לי רומן
שהאנשים מנסים לשמור על איכות וסודיות
בגלל זה העליתי אתזה לטראנסאדיקט ולא ל99זון
האתר הזה הוא לא ישראלי ובקושי יש ישראלים לכן העילתי אתזה לפה....
uzi
חחחחחחחחחחחחחחחח.........
הצחקתם אותי, מקסימום 3 אנשים יגיעו מהפורום!

KrazyDJs
quote:
Originally posted by DvJ
פרסמתי לינק לאתר שלהם
רשום שם פרטים על הכל

מחירת הכרטיסים נגמרת ב20 לחודש
וכרגע המחיר 270

גילאים 18+ אני מאמין......


סבבה אחי, נראה מה הולך עם זה..תודה
romigi
ל 3 האלה מהפורום תוסיף עוד לפחות עוד 1997 אם לא 2997

והאמת אחלה ליין-אפ אפילו אני הייתי מוצא את עצמי שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement