|
קעקועים !!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
| וגם אני שונא פריסיניגים |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אחים שלי אני מת לעשות קעקוע אבל זה לא פרקטי !!!
כאילו זה סבבה והכל בהתחלה אבל אחר כך זה ממש מגעיל כבר... ואם כבר קעקוע אז על החלק האחורי של הכתף!!! זה הכי שווה לפי דעתי |
לומד מאמא אה? ;) |
|
|
| yahel222 |
טוב שמעו מחר אני עושה
בגב בצד קרוב לכתף יעני
אתם מחר תראו מה - אני ישתדל לצלם ולעלות תמונות בזמן קצרצר |
|
|
| DjChook |
תתחדש דותן
תזהר לא לצרוח כמו סיסי
חחח |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
תתחדש דותן
תזהר לא לצרוח כמו סיסי
חחח |
אחי היום חבר שלי עשה
וחוץ מהכאב שהיה לו הוא כמעט התעלף כי הוא לא אכל כל היום
אני מזה מפחד עכשיו בגלל זה |
|
|
| Hell_Copter |
אחי שיהיה בהצלחה עם זה מחר
מקווה שיצא לך יפה :) |
|
|
| yahel222 |
זהו עשיתי !!!!
צ'וק גם הייתי בביה"ס שלך היום
לקחתי איתי את אושרה ושני עם אתה מכיר - בשכבה של בן דוד שלך
איזה כיף להיות אחרי זה
עשיתי ראש של זאב משהו בנזונה |
|
|
| Dj Moriano |
| תתחדש אחי..... ;) |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש אח שלי!!!
אני רוצה לראות את זה :) |
|
|
| DjChook |
דותן..... ולא באת להגיד שלום ?
תתביש לך אחי...
:) :)
סתם ת'אמת לא הייתי היום |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by DjChook
דותן..... ולא באת להגיד שלום ?
תתביש לך אחי...
:) :)
סתם ת'אמת לא הייתי היום |
1. אני לא יודע איך אתה נראה
2. לא נכנסתי חיכיתי בחוץ באוטו
3. אני יצלם ויעלה בקרוב |
|
|
|
|