return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
קעקועים !!!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
MoSH_MaN
וגם אני שונא פריסיניגים
eXeTik
quote:
Originally posted by NeMeSiS1234
טוב אחים שלי אני מת לעשות קעקוע אבל זה לא פרקטי !!!
כאילו זה סבבה והכל בהתחלה אבל אחר כך זה ממש מגעיל כבר... ואם כבר קעקוע אז על החלק האחורי של הכתף!!! זה הכי שווה לפי דעתי


לומד מאמא אה? ;)
yahel222
טוב שמעו מחר אני עושה
בגב בצד קרוב לכתף יעני
אתם מחר תראו מה - אני ישתדל לצלם ולעלות תמונות בזמן קצרצר
DjChook
תתחדש דותן
תזהר לא לצרוח כמו סיסי
חחח
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
תתחדש דותן
תזהר לא לצרוח כמו סיסי
חחח


אחי היום חבר שלי עשה
וחוץ מהכאב שהיה לו הוא כמעט התעלף כי הוא לא אכל כל היום

אני מזה מפחד עכשיו בגלל זה
Hell_Copter
אחי שיהיה בהצלחה עם זה מחר
מקווה שיצא לך יפה :)
yahel222
זהו עשיתי !!!!

צ'וק גם הייתי בביה"ס שלך היום
לקחתי איתי את אושרה ושני עם אתה מכיר - בשכבה של בן דוד שלך

איזה כיף להיות אחרי זה
עשיתי ראש של זאב משהו בנזונה
Dj Moriano
תתחדש אחי..... ;)
MoSH_MaN
תתחדש!
Hell_Copter
תתחדש אח שלי!!!
אני רוצה לראות את זה :)

DjChook
דותן..... ולא באת להגיד שלום ?
תתביש לך אחי...


:) :)

סתם ת'אמת לא הייתי היום
yahel222
quote:
Originally posted by DjChook
דותן..... ולא באת להגיד שלום ?
תתביש לך אחי...


:) :)

סתם ת'אמת לא הייתי היום


1. אני לא יודע איך אתה נראה
2. לא נכנסתי חיכיתי בחוץ באוטו
3. אני יצלם ויעלה בקרוב
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement