return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Refuge
View this Thread in Original format
anuga
Krischansta Nation presenterar Refuge
Club, Dance, Electro och... House!

quote:
PAST

quote:
8/9 Theme : Fire and Water
Guest DJ : Ali Payami

29/9 Theme : Heaven and Hell
Guest DJ : Johan Haak


27/10 Theme : Jungle
Guest DJ : Laszlo

1/12 Theme : Hot and Cold
Guest DJ : Mankz

http://www.krischan.se/
http://klubb.krischan.se/refuge/
reveal
När jag var student för ett par år sedan var jag medlem i Krischansta :) Antar att man måste vara student för att få komma in?
Laszlo
quote:
Originally posted by reveal
När jag var student för ett par år sedan var jag medlem i Krischansta :) Antar att man måste vara student för att få komma in?


Du kan få vara min personliga skivväskbärare (numera laptop) om du vill. That's how i roll vet du! :toothless
anuga
quote:
Originally posted by reveal
När jag var student för ett par år sedan var jag medlem i Krischansta :) Antar att man måste vara student för att få komma in?

Kom du så skriver jag dig på listan ;)
Alltså, egentligen måste man, men har man kontakter som i detta fallet, så behöver du inte :)
reveal
Min brorsa har rött kort också, så det finns alltid ett sätt att komma in ;)
Funfrock
Om någon kan fixa in mig kommer jag lätt när Lazlo spelar :)
anuga
quote:
Originally posted by reveal
Min brorsa har rött kort också, så det finns alltid ett sätt att komma in ;)

Hehehe, me too :)
quote:
Originally posted by Funfrock
Om någon kan fixa in mig kommer jag lätt när Lazlo spelar :)

Sure, bara att maila mig namn o personnummer så fixat jag det :)
pr_AT_krischan.se
Funfrock
quote:
Originally posted by anuga
Sure, bara att maila mig namn o personnummer så fixat jag det :)
pr_AT_krischan.se


Sweet, hör av mig när datumet börjar närma sig i kalendern :)
anuga
Vilka vill komma? :)

Vi hade svinball i Lördags, blev bättre än Slagthuset faktiskt, inte fullt lika mycket folk, men ändå.

Vi körde först house, sen club/trance, sen nästan bara Prodigy Remixer den sista halvtimme, kändes det som iallafall. :)
Funfrock
Ska bli kul att skaka lite imorgon, inte varje dag det händer något i lund.

Hur dags kliver du på Laszlo? Risken är att spritdimman tar över och jag missar alltihop.

Laszlo
quote:
Originally posted by Funfrock
Ska bli kul att skaka lite imorgon, inte varje dag det händer något i lund.

Hur dags kliver du på Laszlo? Risken är att spritdimman tar över och jag missar alltihop.


haha, jag går nog på när de öppnar, runt halv elva...sedan kör jag tills anuga sliter bort mig från spelarna :) Har laddat väskan med en massa härliga schlagerklassiker, så se till att inte bli för full :cool:
anuga
Synd att det inte kom så mycket folk, knappt 100, men verkade bara vara 20.

Bra spelat var det iallafall, de som var där tyckte lika så, de hökk bara med om att det saknade lite publik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement