|
Refuge
|
View this Thread in Original format
| reveal |
| När jag var student för ett par år sedan var jag medlem i Krischansta :) Antar att man måste vara student för att få komma in? |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by reveal
När jag var student för ett par år sedan var jag medlem i Krischansta :) Antar att man måste vara student för att få komma in? |
Du kan få vara min personliga skivväskbärare (numera laptop) om du vill. That's how i roll vet du! :toothless |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by reveal
När jag var student för ett par år sedan var jag medlem i Krischansta :) Antar att man måste vara student för att få komma in? |
Kom du så skriver jag dig på listan ;)
Alltså, egentligen måste man, men har man kontakter som i detta fallet, så behöver du inte :) |
|
|
| reveal |
| Min brorsa har rött kort också, så det finns alltid ett sätt att komma in ;) |
|
|
| Funfrock |
| Om någon kan fixa in mig kommer jag lätt när Lazlo spelar :) |
|
|
| anuga |
| quote: | Originally posted by reveal
Min brorsa har rött kort också, så det finns alltid ett sätt att komma in ;) |
Hehehe, me too :)
| quote: | Originally posted by Funfrock
Om någon kan fixa in mig kommer jag lätt när Lazlo spelar :) |
Sure, bara att maila mig namn o personnummer så fixat jag det :)
pr_AT_krischan.se |
|
|
| Funfrock |
| quote: | Originally posted by anuga
Sure, bara att maila mig namn o personnummer så fixat jag det :)
pr_AT_krischan.se |
Sweet, hör av mig när datumet börjar närma sig i kalendern :) |
|
|
| anuga |
Vilka vill komma? :)
Vi hade svinball i Lördags, blev bättre än Slagthuset faktiskt, inte fullt lika mycket folk, men ändå.
Vi körde först house, sen club/trance, sen nästan bara Prodigy Remixer den sista halvtimme, kändes det som iallafall. :) |
|
|
| Funfrock |
Ska bli kul att skaka lite imorgon, inte varje dag det händer något i lund.
Hur dags kliver du på Laszlo? Risken är att spritdimman tar över och jag missar alltihop. |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by Funfrock
Ska bli kul att skaka lite imorgon, inte varje dag det händer något i lund.
Hur dags kliver du på Laszlo? Risken är att spritdimman tar över och jag missar alltihop. |
haha, jag går nog på när de öppnar, runt halv elva...sedan kör jag tills anuga sliter bort mig från spelarna :) Har laddat väskan med en massa härliga schlagerklassiker, så se till att inte bli för full :cool: |
|
|
| anuga |
Synd att det inte kom så mycket folk, knappt 100, men verkade bara vara 20.
Bra spelat var det iallafall, de som var där tyckte lika så, de hökk bara med om att det saknade lite publik. |
|
|
|
|