|
Goeie recente trance (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Er zit meer trance in dat album dan in alle huidige "trance" bijeen. |
daar ga ik wel mee akkoord |
|
|
| DJ YVES |
dash berlin
s'n's - conflict
........... |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by DJ YVES
s'n's - conflict
|
Da is toch al redelijk oud ? |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Devilex
Da is toch al redelijk oud ? |
Idd, maar er is nu een Mark Otten remake van ofzo |
|
|
| Devilex |
| Ah. Heb toch beetje mijn mening over die remixen van die oude trancers, ze zouden beter terug producen op de manier zoals toen. |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Devilex
Da is toch al redelijk oud ? |
Is dat geen oud Sander Kleinenberg alias? |
|
|
| Devilex |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Is dat geen oud Sander Kleinenberg alias? |
Inderdaad ;) |
|
|
| Glaniskanis |
| SNS = Stef (Vrolijk) n Sander (Kleinenberg) |
|
|
| Gladius |
blah, meer dan 1 Sean Tyas plaat moet er in een set zeker niet zitten voor mij. Boring stuff tbh, altijd dezelfde zever *sigh*.
Sonic Division & Spychool - Crying Dew (N2O Remix)
is voor al eventjes m'n favoriet. |
|
|
| Bertn |
Sebastian Brandt - So cold.
Ongelofelijk vette PURE trance plaat. Onlangs nog in ASOT gepasseerd dacht ik. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Bertn
Onlangs nog in ASOT gepasseerd dacht ik. |
Past idd in het rijtje van de andere generic platen die er passeren.
Wat een cheesy break, lol. En allemaal zo standaard. Ik had er veel meer van verwacht na je aanbeveling :)
Het is geen slechte plaat maar het doet me niets. |
|
|
|
|