|
En liten remix till er
|
View this Thread in Original format
| Snakebyte |
| ...och skulle min sajt gå ner, så finns den även på min myspace-sida :-D |
|
|
| Treo |
| Trevligt. Inte omöjligt att man kan höra denna på harrys i kalmar ikväll :) |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Treo
Trevligt. Inte omöjligt att man kan höra denna på harrys i kalmar ikväll :) |
Jasså? Va skoj. Du som lirar där eller? |
|
|
| jofawe |
| jävligt olik originalet iallafall :) |
|
|
| Treo |
| quote: | Originally posted by Snakebyte
Jasså? Va skoj. Du som lirar där eller? |
Var en kompis som körde där ikväll och han bjöd in mig att lira några låtar, så jag körde bland annat denna låten och den funkade mycket bra. Jag kommer garanterat köra den fler gånger. |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by jofawe
jävligt olik originalet iallafall :) |
Det kan man lugnt säga :) |
|
|
| Snakebyte |
| quote: | Originally posted by Treo
Var en kompis som körde där ikväll och han bjöd in mig att lira några låtar, så jag körde bland annat denna låten och den funkade mycket bra. Jag kommer garanterat köra den fler gånger. |
Ah, skitskoj! Det är alltid lika roligt när det man gör uppskattas. |
|
|
| Akia |
| Bra bas och härlig atmosfär. Jag gillar inte originalet men den här är skön! :cool: |
|
|
|
|