return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
En liten remix till er
View this Thread in Original format
Snakebyte
Tjena gott folk!

Tänkte svänga in om här och ge er en remix jag har gjort. Det är Lady Sovereign ft Missy Elliot - Love Me or Hate Me. <- OBS klicka där.

Ni kan både lyssna och ladda ner där.


Trevlig helg.
Snakebyte
...och skulle min sajt gå ner, så finns den även på min myspace-sida :-D
Treo
Trevligt. Inte omöjligt att man kan höra denna på harrys i kalmar ikväll :)
Snakebyte
quote:
Originally posted by Treo
Trevligt. Inte omöjligt att man kan höra denna på harrys i kalmar ikväll :)


Jasså? Va skoj. Du som lirar där eller?
jofawe
jävligt olik originalet iallafall :)
Treo
quote:
Originally posted by Snakebyte
Jasså? Va skoj. Du som lirar där eller?


Var en kompis som körde där ikväll och han bjöd in mig att lira några låtar, så jag körde bland annat denna låten och den funkade mycket bra. Jag kommer garanterat köra den fler gånger.
Snakebyte
quote:
Originally posted by jofawe
jävligt olik originalet iallafall :)


Det kan man lugnt säga :)
Snakebyte
quote:
Originally posted by Treo
Var en kompis som körde där ikväll och han bjöd in mig att lira några låtar, så jag körde bland annat denna låten och den funkade mycket bra. Jag kommer garanterat köra den fler gånger.


Ah, skitskoj! Det är alltid lika roligt när det man gör uppskattas.
Akia
Bra bas och härlig atmosfär. Jag gillar inte originalet men den här är skön! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement