|
grattis Laszlo
|
View this Thread in Original format
| montana |
| ny mod på denna del av forumet |
|
|
| Jeremy H |
Inte reveal mer? Eller är båda?
Grattis :) |
|
|
| CJ InterCity |
inget mera fiffel i din närhet då laszlo ;)
skämt åsido: härligt! :) |
|
|
| Snakebyte |
| Jasså, jag trodde han fyllde år. Men det här är ju likväl anledning att gratta då! :-D |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Jeremy H
Inte reveal mer? |
Nix, det var tur för någon annan att ta över. Jag kommer dock inte lämna forumet, utan bara sluta vara moderator :) |
|
|
| Vizay |
| grattis mannen! ännu ett steg uppåt i karriären! :D |
|
|
| Cloudburst |
Don't mess with the Lasz!
Nu vet ni vad som gäller, ladda ner hans mixar och placera hans skinkor rakt framför läpparna.... :D |
|
|
|
|