|
when you're gone remix
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
מוריד עכשיו.
נשמע יותר מאוחר |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| So what do ya think about the RMX? |
|
|
| MoSH_MaN |
אח שלי...אני מצטער שאני אומר לך אבל
זה גרועעעעעעעעעעעעעעעעע
על הפני נשמע כמו שיר לידלים קטנים עוד שינוי גרוע אפקטים של מכוניות
WTF?
אחי ...:( |
|
|
| Dj Black-Dragon |
אחי איזה אפקטים של מכוניות?
יש שם סמפל של אולד סקראץ' וזה נשמע אולי כמו חריקה וזה כולה פעם אחת
טוב אחי נשמע את שלך אולי נלמד ממך דבר או שתיים.. או שלא |
|
|
| MoSH_MaN |
| quote: | Originally posted by Dj Black-Dragon
טוב אחי נשמע את שלך אולי נלמד ממך דבר או שתיים.. או שלא |
שאני יבין אם זה בכיון שלילי או חיובי |
|
|
| Dj Black-Dragon |
| it depends on your new mix to come.. |
|
|
| DjChook |
מוש אף אחד לא ציפה שהוא יגיע לרמה גבוהה,
כאילו, זה לא שיש לו ציוד או נסיון
רחם על הבן אדם |
|
|
| DjChook |
טוב אחרי שמיעה מלאה של הטראק אני חייב להגיד לך מוש שאני ממש לא מסכים איתך
אז נכון שהטראק לא ברמה
וזה בכלל סגנון שאני לא אוהב
כאילו זה כזה
CHILL OUT
מוזר
קיצר הסגנון לא משהו
אבל הטראק עצמו חמוד כזה..
לא יודע אני אהבתי |
|
|
|
|