return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
הרפתקאות פיוז'ן באיביזה 2007
View this Thread in Original format
fusi
הרבה זמן לא ביקרתי פה מסיבות כאלה ואחרות, אבל נשתדל לפצות על זה בט'רד שמכיל בערך את כל מה שעברתי באיביזה בקיץ 2007 ואת מה שאני עוד הולך לעבור שם השנה

למי שלא יודע - הייתי שבועיים באיביזה באוגוסט 2007 (חזרתי לארץ לפני חודש). זו הייתה "בסך הכל" הפעם התשיעית שלי באיביזה
:gsmile:

:הטירוף החל בין ה-2 לאוגוסט והמשיך עד ה-15 לאוגוסט השנה, וכהוכחה - להלן הלו"ז מסיבות שהייתי בו


Thursday, 2/8/07
Cream @ Amnesia
Main Room: Paul van Dyk, Marco V, Steve Porter
Terrace: Annie Mac, Touche, Sinden

Friday, 3/8/07
Morning: Cassagrande So Fresh @ Space: David Amo, Julio Navas, Eddie Thoneick, Danny Frekazoid, Camilo Franco
Night: Pure Pacha @ Pacha: Pete Tong, Sander Kleinenberg, Sarah Main

Saturday, 4/8/07
Matinee @ Space: Matinee resident DJs & Rebecca Brown

Sunday, 5/8/07
We Love Sundays @ Space:
David Guetta, Carl Craig, Claude VonStroke, Tiefschwarz, Nic Fanciulli, Jonathan Sa Trinxa, Smokin Jo, Tom Novy, Buckley, David Phillips, Jason Bye, Elio Riso, Vitalik, Ryan O'Gorman, Shonky, Mr Doris, Paul "Trouble" Arnold, Baobinga, Unique 3 , Premier Etage, Andy Caroll plus Space residents on rotation

Monday, 6/8/07
Morning: Circoloco @ DC10: Josh Wink & Circoloco resident DJs
Night: Cocoon @ Amnesia:
Main Room: Sven Vath, Richie HawtinTerrace: Ricardo Villalobos, Raresh, Melchior Productions

Tuesday, 7/8/07
Carl Cox @ Space: Carl Cox, Derrick May, Jim Masters, Adam Freeland, Tim Deluxe, Elio Riso, Angels of Love DJs

Wednesday, 8/8/07
Subliminal Sessions @ Pacha:
Main Room: Erick Morillo, Harry 'Choo Choo' Romero
Funky Room: Pippi

Thursday, 9/8/07
Cream @ Amnesia:
Main Room: Paul van Dyk, Ferry Corsten, Gareth Wyn
Terrace: D Ramirez, Tocadisco, Nick Bridges, Cassette Jam

Friday, 10/8/07
Azuli @ Space: Kurd Maverick, Chris Lake, Jo Mills

Saturday, 11/8/07
Morning: Matinee @ Space: Matinee resident DJs & Rebecca Brown
Night: Radio One & Cream @ Amnesia:
Main Room: Sasha, Eddie Halliwell, Steve Angello, Axwell, Sebastian Ingrosso, Gareth Wyn
Terrace: Simian Mobile Disco, Annie Mac, Touche, Mar-T

Sunday, 12/8/07
We Love Sundays @ Space:
Groove Armada, Bob Sinclar, Jeff Mills, James Zabiela, Dan Ghenacia, Paul Woolford, Nic Fanciulli, Alfredo, Mark Knight, Tom Novy, Alex Taylor, Jason Bye, David Phillips, Andy Caroll, Elio Riso, Vitalik , Ryan O'Gorman, Luciano Esse, Jaime Fiorito , Paul "Trouble" Arnold, Jem Precision Cuts, Scott Martin plus Space residents on rotation

Monday, 13/8/07
AM: Circoloco @ DC10: Davide Squillace & Circoloco resident DJs
PM: Cocoon @ Amnesia:
Main Room: Sven Vath, James Holden
Terrace: Loco Dice, Magda

Tuesday, 14/8/07
Armada @ Amnesia: Armin van Buuren, Paul Oakenfold, Remy


כמובן שכמו בכל שנה - הלו"ז המפורט מעל והשלמתו הייתה בעצם המשימה שלי לאותה חופשה, וכמו תמיד המשימה הושלמה בהצלחה ועל הצד הטוב ביותר

:וכמה מילות סיכום קצרצרות, כפי שנכתבו ע"י אצבעותיי לפני חודש

quote:

זו הייתה איביזה הכי טובה עד כה (משום מה כל שנה אני אומר את זה). הפסקתי לספור את כמות המסיבות שהיינו בהן אחרי המסיבה ה-20 פלוס

את הדברים הטובים נכתוב אחרי זה אם יתחשק, כי היו הרבה יותר מידיי כאלה

:בינתיים לצד השלילי (או המריר שעימו רובכם הגדול פה יוכל להזדהות), אבל ההפיך - נזקי רכוש
עיקמנו את ה(מ)ג'נט(ה) באוטו
שרפנו 2 מגבות

:ואצלי אישית
שרירי תאומים הרוסים
אף נוזל בכמויות שלא מביישות את האוקיינוס האטלנטי
כמה חתכים עמוקים בידיים
כוויה בבטן
(סתימה בשן שנפלה בספייס (והצטרפה לסתימה שנפלה לי באותו מקום שנה שעברה


מי שחוזר עם פחות נזקים מאלו אז כנראה לא חווה את איביזה כמו שצריך (או חס וחלילה היה סחי) - אני לעומת זאת לא אגיד שמיציתי, כי שבועיים זה ממש לא מספיק לי, אבל בהחלט אכלתי שם כמה "כפות" טובות מאוד שיזכרו לעד - והיה כל כך שווה את זה

אפילו ניסיתי להאריך את השהייה שלי בעוד 5 יום לפחות, אבל הבעייה שממש אין מקומות בטיסות חזרה בשום תאריך ובשום אופן . נו טוב כנראה שזו האות שצריך לפנות מקום לעוד כאלה שאמורים השנה להגיע לאיביזה

!ללא שום צל של ספק אני חוזר לאי שלי שנה הבאה ויהי מה


ועכשיו נפנה להתאוששות אחת מהארוכות שהיו לי

BUENOS NOCHES


:תוסיפו לנכתב מעל כמה הגיגי חוכמה/פליטות פה מהשנה, אך אל תצפו להבינם

quote:

הזוי לי
כשהוא נמתח הוא נמתח
PLEASE
?יש'ך משהו לעשן
משתיניי
וודקה מלפפון חמוץ
חיזוקית של הדס
SLOW MACHINE
HA'OMAN SEVENTEEN
בר בגרביים
עכברושים
HAPPY TUNA
פייסל
איש מדון
תעמיס
פק"ל נייר טואלט
ממרח
רע
הופה הופה בחורות מאירופה


ובעצם קיבלתם סיכום על קצה המזלג של מה שעברתי באיביזה של אוגוסט 2007


:הא רגע, איך אפשר בלי תמונות כמובן

IBIZA 2007 PICTURES


את הסרטון הערוך והארוך, שמשלב תמונות + פסקול אני אעלה בשלב מאוחר יותר
(ככה גם תהיה לי תעסוקה ליום כיפור)
:p

זהו זה, אפשר רישמית להגיד שסיימתי עם איביזה לשנת 2007


...אז זהו ש
































!!! לא


הסאגה חייבת להימשך ואת הקטר הידוע גם כפיוז'ן לא ניתן לעצור, ולכן כמה שבועות אחרי החזרה מאיביזה באוגוסט 2007, החליט אותו פיוז'ן שהוא "חייב, פשוט חייב" לחזור לאיביזה עוד השנה ויהי מה. וכמו שלא ניתן לעצור קטר של רכבת, גם את אותו פיוז'ן לא ניתן היה לעצור, ולכן ביום בהיר (לפני כמה ימים) הוא סגר טיסה נוספת לאיביזה ועוד השנה בתחילת אוקטובר - לסגירות של המסיבות סגירה

:ובשביל שלא יחשבו שהתחרפנתי לגמרי אחזור לכתוב בגוף ראשון, ולהלן בעצם מה שנכתב על ידיי לפני מס' ימים

quote:

!אמרתי שאת חגיגות הפעם העשירית שלי באיביזה אעשה ביג טיים בקיץ 2008... אז אמרתי

:ואמרתי בסיום הטיול באוגוסט את המשפט הקבוע שאני אומר כשמסיימים טיול באיביזה
"IBIZA 2007 - WE ARE FINISHED !"
!אז אמרתי

!ואמרתי שאחרי איביזה אני לא אצא למסיבות בארץ לפחות חודש (והנה רק הסופ"ש הזה אני עומד על הספק לא רע בכלל ו"עושה" 4 מסיבות בפחות מ-48 שעות)... אז אמרתי

!ואמרתי שאני חייב זמן ארוך להתאוששות ושאני נכון לרגע זה עדיין בשלבי התאוששות מתקדמים מהטיול האחרון מאיביזה... אז אמרתי


...אבל (וזה אבל גדול!) אמירות נועדו להשתנות, ולפיכך




























!!! אני חוזר לאיביזה עוד הקיץ - בדיוק בעוד 3 שבועות מהיום


!קראתם נכון - זו לא טעות
אתם בטח מחפשים עכשיו את המילה הזו לכנות אותי בה, כן נו משוגע/מטורף/חולה נפש/מכור ומה לא, אבל לפני שתעלו אותה על הכתב אנסה "לתרץ" את החזרה שלי בזה שאני פשוט *חייב* לחזור עוד הקיץ הזה

!יש את הדברים האלה בחיים שפשוט חייבים לעשות, מכירים? כמובן שלכל אדם זה אינדיבידואלי בשבילו... אז אני חייב לחזור עוד השנה

! אני אהיה זה שיעשה את ה"לאסט דאנס" במה שנחשב לגראנד פינאלה של המסיבות סגירה - לסגירות של הסגירות בקיץ 2007

אני לא יכול לסגור את הקיץ ולנוח בשקט אם אני לא אדע שאני הייתי מבין אחרוני הקלאברים שעזבו את האי בעונת 2007 ונעלו את הבאסטה שם, ביודעין שלא השארתי מסיבות מתנהלות מאחוריי ובהיעדרי

!!! רק ככה אני אוכל לנוח בשקט בחורף


?ומה צפוי לי בתפריט הפעם אתם שואלים
פירוט עם ליינאפים בנוהל הרגיל יגיע בעוד כמה ימים, אבל מה שכן יהיה לי זה סגירת משתיניי @ ספייס, סגירת מועדון ספייס, סגירת סירקולוקו @ די.סי.10, סגירת בורה בורה ועוד כמה מסיבות סודיות/פרטיות שחלקן באוויר הפתוח

!כרגיל הולכת להיות קריעה מהנה


...פרטים בהמשך



זהו זה - בעוד שבועיים וקצת אני חוזר בפעם העשירית למקום שהוא בעצם הבית הראשון שלי ואליו אני שייך יותר מכל מקום אחר עלי אדמות

נקרע את האי הזה, נחגוג שם עשור כמו שצריך ונוכיח שוב שלא רק פעם בשנה אבוא להתארח
:stongue:


פירוט של ליינאפ במסיבות סגירה יבוא בהמשך. בינתיים יש לכם מספיק מה לקרוא
;)
cluBBer
...תאמין לי אתה

ניכנסת בסוף לדאדא בשישי אחרון?
uzi
פיייייי כמה הופעות!
חוויה מדליקה!
Glenn-Holmes
ירון פיוז'ן הוא איש ונכס יקר...

קחו לעצמכם איזה 20 דקות כדי לקרוא את משהוא כתב...גם למשעוד לא ביקר באי בקדוש וגם למשכן צפויה הנאה רבה מהקריאה
sh33p
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ירון פיוז'ן הוא איש ונכס יקר...

קחו לעצמכם איזה 20 דקות כדי לקרוא את משהוא כתב...גם למשעוד לא ביקר באי בקדוש וגם למשכן צפויה הנאה רבה מהקריאה


לא רק הנאה....
גם הרבה קנאה
כבר 3 שנים אני קורא ומזיל ריר
YoraY
יאמי :)
תותח איביזה הבנאדם
fusi
...והנה מקבץ המסיבות שאני הולך לבקר בהן החל מעוד 4 יום כשאני נוחת חזרה בגן עדן



:אז חייבים גם לצערי לבקר בפאצ'ה


(אני מדבר על המסיבה של ה-5/10)


:ואיך אפשר בלי סגירת מאטיניי, או בשפתנו משתיניי




:מסיבת סגירה של בורה בורה בורה בורה בורה בורה




:והנה "מסיבת טבע" שאני אנכח בה



:ריוויו מאותה מסיבה שנה שעברה
BLUE MARLIN AFTER PARTY - Season´s closed with a bang on the beach!


:התעכברשות בשיאה - מסיבת הסגירה של די.סי.10 לשנת 2007



Dinky
Vera
Dorian Paic
Argentis Brito & Pier Bucci Live
Matthias Tanzmann
Timo Maas
Andrea Ferlin
Davide Squillace
Thomas Melchior
Zip
Manu L
Cherry
Jamie Jones
Mirko Loco
Tania Vulcano
Luciano
Cirillo
Clive Henry
Jose De Divina
Pedro
Andrew Grant
Sossa
Fabrizio
Dan Ghenacia
Rhadoo
Rene
System Of Survival


!כמובן שאני שם מתעכברש עם כל הבליפי סאונדס


:ולדובדבן שבקצפת



DISCOTECA
08:00 - 09:30 SHONKY & COLLINS
09:30 - 11:00 MARC ANTONA
11:00 - 12:30 JAVA
12:30 - 14:00 JUAN GOMEZ
14:30 - 15:30 ALEX GOLD
15:30 - 17:00 FRANCESCO FARFA
17:00 - 19:00 CHRIS LIEBING
19:00 - 21:00 SMOKIN JO
21:00 - 23:00 COCCOLUTO
23:00 - 01:00 FELIX DA HOUSECAT
01:00 - 03:00 GREEN VELVET
03:00 - CLOSE DEEP DISH

TERRAZA
16:00 - 17:30 BERHOUZ
17:30 - 19:00 OSCAR COLORADO
19:00 - 21:00 PAUL WOOLFORD
21:00 - 23:00 PAUL OAKENFOLD
23:00 - 01:00 PETE TONG
01:00 - 03:00 DAVID GUETTA
03:00 - CLOSE DANNY TENAGLIA

SUNSET TERRACE
10:00 - 11:30 EMANUELLE INGLESE
11:30 - 13:00 CAMILO FRANCO
13:00 - 14:30 OSCAR CANO
14:30 - 16:00 TOMMY VEE
16:00 - 18:00 OSCAR CANO & JONATHAN ULYSSES
18:00 - 20:00 WALLY LOPEZ
20:00 - 22:00 MATINEE DJS
22:00 - 00:00 TOM NOVY

RED BOX / CALA ROJA
14:00 - 15:30 CARLOS DE NAREA
15:30 - 17:00 BOSCO
17:00 - 18:30 DAVID SANCHEZ
18:30 - 20:00 GLANLUCA DE TIBERIS
20:00 - 21:30 LUIS RUBYKS
21:30 - 23:00 TONI MORENO
23:00 - 00:30 DAVID MORENO
00:30 - 02:00 MIKI
02:00 - 03:30 JONATHAN TENA
03:30 - CLOSE VOODOO & SERANO

CAR PARKING / FLIGHT CLUB
12:00 - 14:00 ELIO RISO
14:00 - 16:00 YOUSEF
16:00 - 18:00 OLIVER
18:00 - 20:00 DEEP DISH
20:00 - 22:00 FEDDE LE GRAND
22:00 - 00:30 STEVE LAWLER

PREMIER ETAGE
12:00 - 13:30 J.M. RAMON
13:30 - 15:00 BRUNO FROM IBIZA
15:00 - 16:30 IGOR MARIJUAN
16:30 - 18:00 JASON BYE
18:00 - 20:00 JOAN RIBAS
20:00 - 22:00 JOSE PADILLA
22:00 - 00:00 ALFREDO
00:00 - 02:30 RECHE
02:30 - CLOSE SUSSO

EL SALON
16:00 - 17:30 DAN TAIT
17:30 - 19:00 DUMB BLONDE
19:00 - 20:30 R.CASTELLS + PACO FERNANDEZ
20:30 - 22:00 FERNANDO K-PO
22:00 - 00:00 SIN PLOMO + GORDON EDGE
00:00 - 02:30 GAMBOA
02:30 - CLOSE RAMON CASTELLS


!!! רייייייייייייייייייייב
:disbelief :eyespop:


אך לפני שאני מתחיל את הרפתקאותיי באיביזה של אוקטובר 2007, באתי לסגור חובות אחרונים שלי עם איביזה של אוגוסט 2007, ולאחר שעמלתי המון שעות על סרטון באורך 17 דקות הנני מציג אותו בפניכם פה

סרטון זה כולל תימצות מקיף של מיטב החוויות שעברנו באיביזה לפני חודשיים, ומשלב בתוכו תמונות וסירטוני וידאו שצולמו ונערכו - הכל תחת מעטפת ובליווי פסקול להיטי איביזה 2007

:לנוחיותכם העלתי את הסרטון הנ"ל ל-3 מקורות הורדה שונים. אתם כמובן צריכים לבחור להוריד אך ורק אחד מהם

[[ LINK REMOVED ]]


http://www.sendspace.com/file/un8ixn

http://www.filefactory.com/file/a8a07d


!זהו זה, סגרתי על הצד הטוב ביותר פרק (תשיעי) נוסף בהרפתקאותיי האיביזאיות
...אך אל דאגה - פרק עשירי נפתח לו כאמור בעוד 4 ימים בדיוק

ROLL ON CLOSING PARTIES 2007 - HERE I COME !!!!!! :crazy: :stongue:
markfeldman
סרט חמוד !

אחלה רעיון !
DJMIKE
תהנה בחורצ'יק

מסור ד"ש לשותפה שלך :D
fusi
נחתתי חזרה בארץ אחרי ביקור קצר ולא רצוי או צפוי גם בברצלונה

בקשר לאיביזה - מי שעוד לא היה שם שיזהר כפל כפליים מהמקום הזה כי ברגע שהתמכרתם אין דרך חזרה. סכנת נפשות פשוט



;)

ואומנם זה כבר קלישאה - אבל הייתה לי את החופשה הכי טובה בחיים

כמות האנרגיות, החשמל והטירוף שהיו באוויר יכולות להרים תחנת כוח שלמה

פרטים בהמשך. ועכשיו בנוהל להתאוששות






THANK YOU FOR A WONDERFUL ISLAND... FOR A WONDERFUL SEASON... FOR WONDERFUL PARTIES... FOR WONDERFUL CLOSINGS... IBIZA 2007 - WE ARE NOW FINISHED !!!!!!!!!!!!!!!





אוהב וכבר שוב מתגעגע
:confused:

?מי טס איתי בסילבסטר לשם
:p


עמלתי קשה בכדי לאגד אוסף של סרטונים באיכות טובה המשקפים את מה שעברתי במסיבות סגירה באיביזה לפני כמה ימים... רק תיראו איך אנשים טסים שם במסיבות כאילו
:זו המסיבה האחרונה בחייהם

http://www.youtube.com/watch?v=EeBEGkTeEQQ

http://www.youtube.com/watch?v=8dsu8SfYyIM

http://www.youtube.com/watch?v=w7bnrtFYLLw

http://www.youtube.com/watch?v=XL118Ftzo4Q

http://www.youtube.com/watch?v=AVMHE...related&search=

http://www.youtube.com/watch?v=WrgF--bo43g

http://www.youtube.com/watch?v=U7NsVHnpGgc

http://www.youtube.com/watch?v=87CEqyjQ2P0

http://www.youtube.com/watch?v=M_3UEH5IC_Q

http://www.youtube.com/watch?v=R_JQ7lPPzCM

http://www.youtube.com/watch?v=dZdGSGJnRWo

http://www.youtube.com/watch?v=Yto4_2jE1Og

http://www.youtube.com/watch?v=ou3nfiIvx5k

http://www.youtube.com/watch?v=RMNzqMb9UCU

http://www.youtube.com/watch?v=wCw6JChUuKI

http://www.youtube.com/watch?v=AVMHEQk5AYE

http://www.youtube.com/watch?v=AVMHEQk5AYE

http://www.youtube.com/watch?v=TSCeplnPDYk

http://www.youtube.com/watch?v=arUNjepXUCQ

http://www.youtube.com/watch?v=b7JcpD-5Xvc

http://www.youtube.com/watch?v=b2dBsBNV_Ho

http://www.youtube.com/watch?v=W7-YatiIlu8

http://www.youtube.com/watch?v=bCdlBJONbAA

http://www.youtube.com/watch?v=Ju4IP7a4P7E

http://www.youtube.com/watch?v=Kf80hpjJE4w

http://www.youtube.com/watch?v=y2-AzAogG6o

http://www.youtube.com/watch?v=YBGCqJ1aJBY

http://www.youtube.com/watch?v=cXPB8pMIej8

http://www.youtube.com/watch?v=9a2FlIAhL4U

http://www.youtube.com/watch?v=tqqmF6XdsYk


!אם מישהו מוצא עוד סרטונים מעניינים מהמסיבות סגירה 2007 בלבד שישים פה



:ובינתיים נסיים בזה שאשתף אתכם בגלריית התמונות שצילמנו במסיבות סגירה - איביזה אוקטובר 2007

IBIZA OCTOBER 2007 PICTURES

!בתיאבון


...סרט ארוך עם פסקול בנוסח זה שערכתי באוגוסט יבוא בהמשך

fusi
.השנה החלטנו להגדיל ראש ובנוסף לכל התמונות והסרטונים לספק גם מגמיקס המכיל 37 טראקים שמסכמים את העונה ובעצם את שנת 2007 באיביזה
:תורידו ותתפנקו

IBIZA 2007 ANTHEMS MEGAMIX


TRACKLIST:
1. Italoboyz - Viktor Casanova (Samim Remix)
2. Gutterpunk- Up 2 11 (The Yank Remix)
3. Samim - Heater (Claude Vonstroke Remix)
4. Grant Nelson - Seasons Of Jack (Jesse Garcia Piano Mix)
5. Kurd Maverick - Let's Work
6. Pryda - Balaton
7. Noir - All About House Music (Peter Gelderblom Remix)
8. Sebastien Leger - Take Your Pills
9. Taito Tikaro & J Louis Feat. Clarence - Shine On Me (Ivan Gomez Edit)
10. Deadmau5 - Faxing Berlin (Chris Lake Edit) + Italoboyz - Viktor Casanova Acapella
11. Hard Fi - Suburban Knights (Steve Angello & Sebastian Ingrosso Remix)
12. D Ramirez & Mark Knight - Columbian Soul (Gabriel & Dresden Tuscan Soul Reconstruction)
13. Pryda - Muranyi
14. Gold, Diaz & Young Rebels - Don't You Want Me (Chris Ortega & Thomas Gold Remix)
15. Dirty South - Let It Go (Axwell Remix)
16. David Guetta - Baby When The Light (Dirty South Remix)
17. David Guetta - Love is Gone (Fred Rister & Joachim Garraud Remix)
18. Rize - Te Quiero (Count Paris & Redroche Remix)
19. Volta - Robot Needs Oil (Olivier Giacomotto Remix)
20. Daft Punk - Harder, Better, Faster, Stronger (Deadmau5 Remix)
21. Nerina Pallot - Peg (Edison Mix)
22. Eyerer & Chopstick Feat. Zdar - Make My Day
23. Innersphere Aka Shinedoe - Phunk (Steve Angello Re-edit) w/ Faithless - Insomania Acapella
24. Underworld - Born Slippy 2007 (Joe K Remix)
25. Arno Cost & Arias vs Robin S - Magenta 4 Love
26. The Swedes - It's True I Have an Umbrella
27. Sucker DJs - Salvation
28. Alan Braxe & Kris Menace - Lumberjack
29. Gat Decor - Passion (Dave Spoon Remix)
30. Axwell - I Found You (Axwell Remode)
31. Red Hot Chili Peppers - Waiting For (Rene Amesz & Peter Gelderblom Remix)
32. Kaskade - Sorry (Dirty South Mix)
33. Julian Jeweil - Air Conditionne
34. Dubfire - Roadkill
35. Armand Van Helden - I Want Your Soul
36. Filo & Peri Feat. Eric Lumiere - Anthem (Nic Chagall Remix)
37. Henrik B - Soul Heaven (Fonzerelli Mix)



!ותודה ענקית לירון "סלואו מאשין" על עבודת איחוד מצויינת של המגמיקס


CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement