|
Alle data van ID&T - party's van dit jaar!!
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Check het hier: http://www.raremusicfinder.com/news/archive.php?pid=27
Ik kreeg het gisteren via de mail binnen, via mijn werk.
Een schema met alle data van de ID&T parties, met locatie (en crewboss, maar dat doet er niet toe :))
Er staan volgensmij toch wel wat verrassingen in.
Of die paar party's die met een sterretje aangegeven zijn nu 1 of 2 dagen zijn weet ik niet zeker, dat stond raar in het schema. Het kan zijn dat het gewoon 2 dagen zijn voor opbouwen etc etc, maar dat weet ik niet zeker.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| kolkiewolkie |
21 september Qontact:conf: :conf:
en wat is de PWA in zoetermeer?? never heard of namelijk...
verder: thanx voor de info :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
21 september Qontact:conf: :conf:
en wat is de PWA in zoetermeer?? never heard of namelijk...
verder: thanx voor de info :) |
PWA Hal in aanbouw:




quote van site:
| quote: | Deze foto's heb ik op het net gezet voor de nieuwsgierige ouders en kinderen en om op deze manier meer betrokkenheid te krijgen bij bouw en straks bij het gebruik van dit zeer mooie ijspaleis. Laten wij als Zoetermeer Panters er voor zorgen dat dit ook de mooiste baan van Nederland blijft!!!!!!
|
|
|
|
| SnuggLe |
De oude PWA hallen werden vroeger gebruikt voor de Earthquake parties enzo...veel gabber feessies...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Henkie_henk |
Nice... krijge we zo weer gezeur van grote partys zijn nix voor mij.. maarja.. dat kenne we nu wel..
PWA halletje is nie zoooo groot he :) |
|
|
| Blik |
| hmm best interessant :) |
|
|
| franzelare |
WAHHHHHHH
weer zoon ijs baan!! als het gluid maar niet zo bagger is als in thialf dan vind ik het wel goed anders gooien ze dat ding maar weer mooi plat :D :D :D |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by franzelare
WAHHHHHHH
weer zoon ijs baan!! als het gluid maar niet zo bagger is als in thialf dan vind ik het wel goed anders gooien ze dat ding maar weer mooi plat :D :D :D |
Misschien hebben ze bij deze baan wel nagedacht dat er misschien muziek evenementen komen. |
|
|
| tijs08 |
ik mis Qlimax!!
maar dat zullen ze wel opgelost hebben met die qlubtempoos |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
PWA Hal in aanbouw:

|
Ehm.. als hier een feestje word gehouden.. word het dan niet heel heel warm hierbove?? Alle warmte gaat immers naar boven.. en hier sta je bijna met hoofd door het plafond.. weet nie hoor.. ?? misschien wat overdreven :rolleyes: :D |
|
|
| Miss Proximus |
hahaha zelfs als ik had willen werken op M-land dan kan t niet eens...17 Augustus!! Dan zit ik in t vliegtuig :)
oh ennu...grote feesten zijn echt wel dom :rolleyes: (ik hoop dat mensen snappen wat ik bedoel...waarschijnlijk niet) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
oh ennu...grote feesten zijn echt wel dom :rolleyes: (ik hoop dat mensen snappen wat ik bedoel...waarschijnlijk niet) |
Als ze t weer niet snappen dan krijg je t wel weer te horen.
Maar grote feesten zijn idd DOM, krijg je van die Vroomshoop mensen enzo haha :D |
|
|
|
|