return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
מגן באנגלית (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אתה אשכרה הולך במסלול של חבר שלי
הוא עושה טכם שזה 10 יחידות מחשבים

הוא התחיל בכיתה י ועכשיו הוא ממשיך... עם טכם חייבים להרחיב עוד מקצוע מדעי והוא הרחיב פיזיקה... הבנאדם פשוט גאון כשזה נוגע לריאלי
NeMeSiS1234
טוב אחים שלי אני חייב להגיד לכם שגם אני הייתי פעם אחד מהחכמים האלו!
סיימתי חטיבה עם ממוצע של 92 בתעודה ובמתמטיקה היה לי ממוצע של 98
ואז הלכתי והרחבתי מחשים ל-10 יחידות ( לפחות ככה רציתי בהתחלה) ועוד מקצועות ריאלים... אבל בסופו של דבר לא יכולתי ללמוד יותר... זה כבר שיגע לי את השכל ומאז הכל הולך לי בקושי... אני מקווה לסיים תיכון כמו שצריך ... ובגלל זה אני גם לא נמצא פה הרבה בזמן האחרון... כי אני צריך ללמוד קצת יותר חזק מתמיד!!!
בקיצור בהצלחה לכולם במבחנים שלהם
ואחי תהנה מה-6 שעות פחות שלך
MoSH_MaN
quote:
Originally posted by Dj Moriano
אני גם עושה חמש יחידות מחשבים בכיתה י'....


אני הולך לתח"ם?

כל הפיתוחניקים האלה הולכים לבוי טכנולוגיה או תח"ם
כמעט כולם
Dj Moriano
אני הולך לרב תחומי
Agent-Fire
אני במגמת מחשבים ונדמה לי שיש לנו 15 יחידות במחשבים סך הכל...
קיצר השנה יש יחידה באינטרנט יחידה באקסס ו2 בפסקל...

אינטרנט ואקסס אני חייב 100
אני מקווה....

פסקל צריך קרוב ל100 :) ...
DjChook
מגמת מחשבים = טכמ

וזה 15
5 רגילות
עוד 5 שאני לא זוכר על מה
ו 5 זה פרויקט סיום

אני עושה אותו מספר יחידות
(34 בסיכום)
רק שאני עושה פיסיקה ורובוטיקה במקום ה 10 של המחשבים

וזה עדיף, כי פיסיקה שולט :)

בכל מקרה, ה 5 יחידות הראשונות של פסקל מתחלקות ל 3 קלות
(98 סופי)
ו 2 ממש ממש קשות, כאילו העיצוב תוכנה ומודליפם חישוביים שאני עושה
(2 היחידות האחרונות)
זה לא ממש קשה

אבל זה יותר משעמם מפסקל, שנה שעברה לא חשבתי שקיים כזה דבר אבל טעיתי
זה כ"כ משעמם, אין שום קשר למחשבים....

אבל חפיף, השנה מסימים עם זה
Agent-Fire
אין לי מושג איך זה בדיוק נקרא, אבל יכול להיות בבית ספר שלי זה אחרת...

יענו יש לנו מגמת מדעית ומגמת מחשבים...
ויש גם אלקטרוניקה טיבמ מנהל ועיונית...

אבל פסקל נקרא מדעי מחשב, אז בגלל זה יש שם עיצוב תוכנה ואטומים או מה שזה לא יהיה...
Hell_Copter
מוש קודם כל זה טכם=טכנולוגי מדעי

אני לא רציתי ללכת לזה בגלל שהם למדו אחרי הצהריים פעמיים בשבוע ואני מהאלה שאוהבים דבר כזה שנקרא חיים...

וזה 10 יחידות מחשבים ועוד חמש מקצוע מדעי (פיזיקה כימיה או ביולוגיה) רוב האלה שהרחיבו טכם הלכו לפיזיקה אבל יש גם כמה שאיתי בכימיה... כל החננות המגעילות האלה
יש לי בכימיה איתי ילדים שבחיים שלי לא ראיתי בבית ספר... כל האלה שנשארים לקרוא בכיתה או בספריה בהפסקות... אבל זה לא קשור


קיצר... טכם זה לחכמים שיש להם זין להשקיע
MoSH_MaN
סבבה

תגיד כימיה זה קל?
DjChook
quote:
Originally posted by MoSH_MaN

תגיד כימיה זה קל?


כימיה זה המקצוע המדעי הכי קל ומשעמם שקיים
ואין מה לעשות

תלוי על איזה מורה אתה נופל

Hell_Copter
מוש... כימיה זה המקצוע הכי קל שיש לי השנה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
זה באמת אבל באמת קל!!!!!
אני לא מקשיב למורה בשיעורים... לא לומד למבחנים... ועדיין מקבל כל מבחן מעל 100 :D
זה קצת משעמם זה נכון.... טוב זה מאוד משעמם... אבל זה ציון קל להעלות את הממוצע של התעודת בגרות
DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter

אבל זה ציון קל להעלות את הממוצע של התעודת בגרות


בשביל זה יש רובוטיקה :)

תשמע מוש, הבעיה הכי גדולה בתיכון זה מתמטיקה
אין מה לעשות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement