|
Kalender (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Söndag 14: The Good Guys @ Dirty Disco, Stockholm
Bra musik och fest, tråkigt folk, dyr bar och asnajs lokal :)
(Nej jag har aldrig tidigare varit på Café Opera..) |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Söndag 14: The Good Guys @ Dirty Disco, Stockholm
Bra musik och fest, tråkigt folk, dyr bar och asnajs lokal :)
(Nej jag har aldrig tidigare varit på Café Opera..) |
hade du kameran med dig? |
|
|
| Laszlo |
Tre nya fester inlagda, samtliga för oktober:
Fredag 19: Laszlo @ Slottsstallarna top floor, Växjö
Fredag 26: Omid 16B @ Fokused, Stockholm
Lördag 27: Laszlo @ Club Re:fuge, Klubb Krischan i Lund
:) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hade du kameran med dig? |
ofcourse .. men vakterna gillade inte att jag hade den, så vi gick därifrån.
Det var den där slemmige slisket som brukar ta kort på brudar på kryssningarna som var där å fotade .. borde dyka upp på finest.se |
|
|
| patrick_bateman |
| Dem har släppt nya biljetter till DJ Tiesto i stockholm fredag den 2:a nov på ticnet. |
|
|
| DjAviander |
| Hur många blir vi på kryssningen, för jag funderar fan på att ta kryssnings-oskulden jag!:haha: |
|
|
| jofawe |
jag har fortfarande en plats över i bilen till thrillseekers i tammerfors om nån är sugen?
Åker på lördagmorgonen och hemma igen på måndag kl 6. |
|
|
| Kvicket |
@ Esque
09 nov | Andrew Weatherall & Dandy Digital
10 nov | Joel Mull & Vincenzo
15 nov | Loco Dice & Adam Beyer
16 nov | Style of Eye & tbc
17 nov | Minilouge (live) & Özgur Can
23 nov | Dominiq Eulberg & Jola Bola
24 nov | Funk d´Void/Francois Dubois & Dana Berquist
30 nov | M.A.N.D.Y. Philipp & Ida Engberg |
|
|
| Olov |
Saxat från Esque's nyehetsbrev:
Kommande:
07 dec | Radio Slave
08 dec | Cari Lekebusch
14 dec | The Hacker
15 dec | Heartthrob
21 dec | Özgur Can & Petter
22 dec | Oh! Christmas Party
25 dec | Adam Beyer & Joel Mull
28 dec | Neat
29 dec | Slam
31 dec | tbc
Radio Slave å Heartthrob, mums. |
|
|
| jofawe |
Du kan ju lägga till den 15/2 som en fest.. AvB spelar då sa hans management ;)
Vet dock inte vilken klubb eller stad, men det är i sverige iaf.
Dessvärre är jag på Kickoff i Åre då :| |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
Du kan ju lägga till den 15/2 som en fest.. AvB spelar då sa hans management ;)
Vet dock inte vilken klubb eller stad, men det är i sverige iaf.
Dessvärre är jag på Kickoff i Åre då :| |
hoppas det är växjö så det händer lite i den här sketna pisshålan :) |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Laszlo
hoppas det är växjö så det händer lite i den här sketna pisshålan :) |
En inte alltför vild gissning är sthlm å mondaybar, de är väl de enda med kapital nog :)
Sen brukar ju djs återkomma till samma arrangör om de gillade förra gången.
Den dagen armin spelar i växjö ska jag personligen suga på hans tår.. |
|
|
|
|