return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
dj dta?
View this Thread in Original format
reveal
så var det dags för nästa amnesia igen nu på lördag ;)
http://www.ssk.lu.se/festodisco/amnesia.php/

dj dta ska lira... nån som vet vem det är? enligt ovanstående sida så har han lirat på Lime Light och Twillight, båda i NY, USA... nån som vet om om de ställena?

hoppas det blir lika fint som gen.6 förra gången :)
sipowitz
quote:
Originally posted by reveal
så var det dags för nästa amnesia igen nu på lördag ;)
http://www.ssk.lu.se/festodisco/amnesia.php/

dj dta ska lira... nån som vet vem det är? enligt ovanstående sida så har han lirat på Lime Light och Twillight, båda i NY, USA... nån som vet om om de ställena?

hoppas det blir lika fint som gen.6 förra gången :)


Hej!

Nån som vet om man måste vara student på någon annan ort för att kunna få ett gästleg?

Irriterande att inte komma in :)

mvh. Martin
reveal
tyvärr måste man vara student
Ravesquad
brukar vara lätta o förfalska:)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement