|
סתם שאלה...
|
View this Thread in Original format
| oDrori |
האלה שמפיקים, לאן אתם מעלים את הקבצים שלכם? יש לי איזה קטע דגימה להעלות ואין לי שמץ...
??? |
|
|
| oDrori |
חחח כן אני יודע יש לי שם כבר אקאונט אני רק רוצה להעלות קטע קצר וזה לוקח שם שנות אור... נראה לי אני אלך עם אמברוזיה שמעתי מאנשים שזה טוב... |
|
|
|
|