return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
hittade lite texter...
View this Thread in Original format
fruktsoppa
letade igenom min garderob idag o hittade en låda disketter.. på en av disketterna hittade jag lite text som min bror(som var rejvare tidigt 90-talet o några år framåt(även jag några år)) hade sparat..

jag vet inte, kanske läs o njut eller nåt.. har inte läst texterna själv..


Klicka för att komma till mappen med texter
Ravesquad
det va tider det...rave i gamla glödlampsfabriker:) ...man får säga att rk gjort ett lyckat jobb:whip:
reveal
intressant läsning
håller med, rk verkar pajja en del :rolleyes:
mindshooter
Lite gamla artiklar från tidningar...cool :)
Dett kan man behöva nån gång...tackar
Trancefella
kul o intressant att läsa. Tack!
verkar som om det alltid funnits nåt emot rave fester.. :rolleyes: :p
Dj_ExOn
Jag kom ihåg den första rejvartikeln! Haha hur gammal var jag då?
10 bast! Morsan sa att jag aldrig fick gå på en sån fest:p
Hehe aj då vad snett det blev:D:D
Idag åker jag till Borås och stampar på Xzeron
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement