return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

 
2e uitzending Qlimax op ID&T radio
View this Thread in Original format
Flipper01
Ik weet niet of het jullie ook is opgevallen, maar bij de uitzending van Qlimax (voor de tweede keer) heeft ID&T naar mijn mening te veel lopen kloten :whip:
Zo hoor je bij de tweede uitzending de MC niet meer, hoewel je dit op sommige punten ook als positief kan ervaren (biertje?) vind ik het wel jammer.
En er is in de sets geknipt, zo mist er een stuk uit Dana's en Pavo's set :whip: :(

Beetje jammer van ID&T, ik snap vooral niet waarom het nodig is om stukken uit de sets te knippen. Als dit met uitzendtijd te maken heeft, zend het dan in twee keer uit. :mad:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement