|
[06-10-2007] Ele-Vation 2nd Edition, Club Rembrandt Eindhoven (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Gonzo |
| Omdat een goeie aan- en afkondiging leuk is voor de mensen die DJ's niet aan hun uiterlijk herkennen? |
|
|
| Donna |
| Hoe meer zielen hoe meer vreugd?:P |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Gonzo
Denkelijk dat ik wel even langs kom ;) |
zie ik je zaterdag :)
kunnen we zaterdag nog ff een pilske drinken op je verjaardag :D
hoeven we niet te wachten tot 18 oktober :toothless |
|
|
| DjRV |
| Zozo, dat zijn al 4 ta'ers :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by DjRV
Zozo, dat zijn al 4 ta'ers :D |
en sowieso 3 die ook op Party Flock zitten.
ik, gonzo en jij, weet niet van de rest natuurlijk. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
en sowieso 3 die ook op Party Flock zitten.
ik, gonzo en jij, weet niet van de rest natuurlijk. |
Zit ik op Partyflock dan? Ik weet van niks :stongue: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by DjRV
Zit ik op Partyflock dan? Ik weet van niks :stongue: |
ja ja hou je maar van de domme :D
was jij dan niet degene die een of andere vette promo had gemaakt voor Ele-Vation en die op Party Flock had gepost? :p
wss iemand anders met dezelfde nickname :toothless
ik heb die promo gisteren geluisterd en hij is echt vet :eyespop: |
|
|
| Donna |
| Ik kom tulijk ook!:thepirate |
|
|
| DjRV |
Was een zeer geslaagd feestje !!
Jammer dat je er niet bij was Ouwe, maar volgende keer beter :) |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by DjRV
Was een zeer geslaagd feestje !!
Jammer dat je er niet bij was Ouwe, maar volgende keer beter :) |
Ik hoorde en las het al op Party Flock.
Vooral jouw set en die van Marcel waren de topsets van de avond wat ik begrepen had.
Ja was inderdaad jammer. meer dan 60u gewerkt afgelopen week, dat gaat niet in de koude kleren zitten.
Mijn lichaam was helemaal ontregeld.
Heb de juiste beslissing genomen niet te gaan en ben gelukkig weer helemaal hersteld.
mn volgende feestje is 18 oktober: Intuition.
daar kijk ik nu dus volledig naar uit. |
|
|
| Gonzo |
Gezellige boel :)
Toffe muziek, leuke crowd & strakke organisatie! |
|
|
|
|