|
Welk feest ben je geweest in het weekend van 17 februari?
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
Welk feest ben je geweest in het weekend van 17 februari?
Ik ben gewoon benieuwd wie waar geweest is...
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Mysteric |
| Ik ben naar TE geweest. Hoewel ik toch eigenlijk meer van hardhouse/techno hou... Och ook op TE ben ik redelijk aan mn trekken gekomen met Mauro... |
|
|
| Akira |
Ik ben op IMPULZ geweest en het was zwaar relaxt :)
ja overdag was er ook nog een feest in amersfoort met ferry corsten,tiesto etc... |
|
|
| eXos |
Trance Energy RULEZ
Binnenkort naar Qontact |
|
|
| djiwan |
Ik had eigenlijk nara beiden gewild :)
maar ben naar TE geweest omdat mijn vrienden daar liever heen gingen. |
|
|
| ADK |
ik ben naar impulz geweest
TE was denk ik toch meer mijn smaak geweest...
ADK |
|
|
| Blik |
| Ook naar Impulz, samen met ADK hierboven, denk ook dat TE meer mijn smaak was, Johan Gielen liveset is super!!! |
|
|
|
|