|
Reason 2.0!!!!!!
|
View this Thread in Original format
| arik |
ניכנסתי עכשיו לאתר של
I-VIBES
וראיתי שם שיצא REASON חדש
אף פעם לא היה לי את הראשון אבל לפי כל מה שאומרים אז היא התוכנה הכי רצינית
למישהו יש את זה פה
ומישהו יודע אם זה באמת שווה
אם זה בכלל יצא כבר
כי אין לי מושג לא היה לי סבלנות לקרוא את הכתבה ש ב
IVIBES
????????
נראה לי שהיא חדשה
http://www.ivibes.nu/index.php?article=817
הנה הלינק |
|
|
| DJ-Energy |
קודם כל..
תביא לנו לינק לכתבה
שתיים
זה
update?
או ממש התוכנה עצמה חדשה והכל? |
|
|
| DjChook |
"
Pricing and availablity:
Reason 2.0 will be available during Q 2, 2002. Reason 1.0 users will be able to upgrade for USD89,00/EUR99,00 via their local Propellerhead distributor.
"
יאאאלה אני חייב להשיג את זה
כל מי שיודע מאיפה משיגים כאלה דברים אנא לעבוד על לינק
:) |
|
|
| Dj Moriano |
| היה לי פעם אתר מפוצץ תוכנות אבל סגרו אותו..... |
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
היה לי פעם אתר מפוצץ תוכנות אבל סגרו אותו..... |
אז מה אתה שווה ?
סתם אחי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by DjChook
אז מה אתה שווה ?
סתם אחי |
אם מישהו ישיג לי מקום אני יעלה את התוכנה.... |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by Dj Moriano
אם מישהו ישיג לי מקום אני יעלה את התוכנה.... |
יענו יש לך אותה כבר?! |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי צרוב
נו תורידו מקאזה
את 1....
שתים לא יצא |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Agent-Fire
יענו יש לך אותה כבר?! |
יש לי את אחד.... |
|
|
| Gil Shwarts |
אם היא יצאה
היא תהיה אצלי במהלך השבוע הקרוב (רק חבל שאני לא יהיה בבית חחחחחחח) |
|
|
| Agent-Fire |
את הראשון יש לי גם...
לא הבנתי מתי יוצא גירסה 2, בחצי השני של 2002 או ברבעון השני של 2002... |
|
|
| DjChook |
רשום רבעון .....
מוש מה לרשום בדיוק בקאזה ? |
|
|
|
|