|
nu har det dykt upp lite trance-namn till Roskilde
|
View this Thread in Original format
| reveal |
av de artister som nu är bokade tänkte jag att följande kanske är mest intressanta ur ett TA-perspektiv
vad har ni att säga om följande? ;):D
john digweed (uk)
timo maas (nl)
dj remy (nl) - aldrig hört talas om, hans låtar spelas tydligen av bla PvD och Carl Cox
way out west (uk) |
|
|
| Connector |
| tja.... de duger :p :) |
|
|
| Proximus |
john digweed = gud
om jag inte skulle se honom på gcsss så skulle jag dit :) |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by reveal
av de artister som nu är bokade tänkte jag att följande kanske är mest intressanta ur ett TA-perspektiv
vad har ni att säga om följande? ;):D
john digweed (uk)
timo maas (nl)
dj remy (nl) - aldrig hört talas om, hans låtar spelas tydligen av bla PvD och Carl Cox
way out west (uk) |
tjao.....Digweed skulle man ju lätt vilja se...men får man iaf i sommar så...resten på Roskilde e ju inget jag personligen vill åt iaf..rock finns hemma...he he.....
/Nezia |
|
|
| Trancefella |
angående DJ Remy:
jag vet inte så värst mycket om honom, men jag vet att han spelar rätt rytmisk/hård (inte Scot project stil, tror ja inte iaf.) trance. Ladda ner DJ Remy - Pumped Up. Liknande får man nog förvänta sig... Men som sagt så är det här bara spekullationer och antagande. ifall det hjälpte nått... :p |
|
|
| Beamish |
| satsar på TE i september istället. Är ju bara 1½ med tåg bort... |
|
|
| King of Clubs |
Damn, nu blir jag sugen att åka tillbaks..
Digweed e grym! nuff said. :)
Way Out West (Nick Warren och den andre jag inte kommer ihåg ;)) är grymt bra... Ni ska höra deras senaste platta Intensify, en av de allra bästa jag köpt det senaste året... Warren brukar ju spela progressive live, men Way Out West produktionerna är något mellanting mellan prog, chillhouse och trance skulle jag säga...
Timo Maas gillar jag inte, men skulle fortfarande vara en upplevelse att se... |
|
|
| doter |
Woooooffff!!!
Inte dååålig line-up asså!!!
Digweed, WoW å Maas skulle ja fett vilja se!
Speciellt WoW!
Menmen!!!
Tycker bara d e bra för er som ska dit, ja ska iaf inte dit... |
|
|
| Beamish |
| Tycker Maas verkar vara en massa flum. För er som vill se honom så tror jag att han kommer Till Arvika i sommar oxå.. |
|
|
| spoider |
| john digweed leker man inte med lyssnar just nu på Kiss FM - John Digweed - 2002-02-01.mp3 jävligt skönt set !! |
|
|
| x-dream |
Dj Remy är ju helt okej....Gillar hans pumped up.....
Digweed,Way out west å Timo maas är jag inte mycket för.... |
|
|
|
|