|
Grattis Jofawe
|
View this Thread in Original format
| Laszlo |
| Snubben fyller...öh..ett år mer...idag. Grattis :) |
|
|
| jofawe |
haha.. tack Laszlo!
det är 25, för att vara petig.. hihi |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
haha.. tack Laszlo!
det är 25, för att vara petig.. hihi |
Fan, då gick du om mig igen! Men det är lugnt, jag kommer ikapp på julafton :) |
|
|
| reveal |
| Grattis :) Hoppas du haft en bra dag! |
|
|
| jofawe |
haha.. men du är väl 81:a Laszlo?
Tack reveal .. faktum är att jag haft en riktig pissdag, men så kopplar man upp sig när man kommer hem å ser att jättemånga gjort något så litet som att skrivit något till en, även om man inte känner personen så jätteväl.
Det lilla gör skillnad ibland :) |
|
|
| benni |
grattis mannen ! hoppas du fortfarande känner dig ung, för det hoppas jag på att va när jag väl fyller 25
 |
|
|
| Laszlo |
| quote: | Originally posted by jofawe
haha.. men du är väl 81:a Laszlo? |
nej för fan...sketen 82:a. Bästa årgången =) |
|
|
| mjz |
Grattis! 
hoppas det duger med ett grattis i efterskott ;) |
|
|
|
|