return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

 
Grattis Jofawe
View this Thread in Original format
Laszlo
Snubben fyller...öh..ett år mer...idag. Grattis :)
sleeping
grattis!
jofawe
haha.. tack Laszlo!
det är 25, för att vara petig.. hihi
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. tack Laszlo!
det är 25, för att vara petig.. hihi


Fan, då gick du om mig igen! Men det är lugnt, jag kommer ikapp på julafton :)
reveal
Grattis :) Hoppas du haft en bra dag!
jofawe
haha.. men du är väl 81:a Laszlo?

Tack reveal .. faktum är att jag haft en riktig pissdag, men så kopplar man upp sig när man kommer hem å ser att jättemånga gjort något så litet som att skrivit något till en, även om man inte känner personen så jätteväl.

Det lilla gör skillnad ibland :)
benni
grattis mannen ! hoppas du fortfarande känner dig ung, för det hoppas jag på att va när jag väl fyller 25

mr_fisken
congratz;)
Laszlo
quote:
Originally posted by jofawe
haha.. men du är väl 81:a Laszlo?


nej för fan...sketen 82:a. Bästa årgången =)
mjz
Grattis!

hoppas det duger med ett grattis i efterskott ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement