KREMLIN and ID&T MUSIC present “CON:FUSION” by MARCO V
|
View this Thread in Original format
magrec |
KREMLIN and ID&T MUSIC present “CON:FUSION” by MARCO V
OFFICIAL RELEASE PARTY: KREMLIN @ CUBIC - APRIL 27TH 2002
One of Holland’s fastest rising stars, MARCO V, will release his debut album - CON:FUSION - this week on ID&T Records. MARCO V has chosen Amsterdam’s renowned KREMLIN club night for the official release party of his album, which consists of a studio disc and a live-turntable disc.
MARCO V is best known for his quality sets at huge events such as Trance Energy, Massive, and Innercity 2001, where he rocked main stage alongside some of the world’s greatest. Furthermore, he composed Innercity’s theme song “GODD”, which is now topping the charts worldwide. Most recently he launched his monthly residency at UK superclub GODSKITCHEN, which makes him one of the finest Dutch exports since Tiësto, Ferry Corsten, Don Diablo and Armin van Buuren. He has produced some monster tracks like “Simulated” and “Indicator”.
So prepare yourself for MARCO V’s pounding groove, as he will rock the decks alongside Dance Department’s resident DJ Cross and Perfecto Recording artist Emjay. MARCO V will also hand out some signed copies of his new album to his loyal fans during this night.
voor de fans en liefhebbers. |
|
|
Donna |
Kremlin??? nooit van gehoord,is dat een beetje een leuke tent? |
|
|
Miss Proximus |
hey magrec :) Antiphus heeft vorige week vrijdag met Emjay gedraaid en Emjay was zeer onder de indruk :) Nou hope dattie binnenkort ook op een Kremlin avond mag staan ;) whehe |
|
|
Gurian |
quote: | Originally posted by Donna
Ik ook al niet maar ik mag natuurlijk ook nog niet zo ver van huis van mijn moeder :D:D |
|
|
magrec |
quote: | Originally posted by Miss Proximus
hey magrec :) Antiphus heeft vorige week vrijdag met Emjay gedraaid en Emjay was zeer onder de indruk :) Nou hope dattie binnenkort ook op een Kremlin avond mag staan ;) whehe |
Ze zijn helaas niet zo happig meer om progressive dj's :(
Als San nog resident was geweest dan had hij aardig wat meer kans gehad dat ie kon draaien aangezien san nog wel eens nieuw talent liet draaien.
........
Wat voor platen draait hij eigenlijk?
Heb je ergens een tracklist van een demo cd ofzo iets of zijn top 5 platen ben wel benieuwd :) |
|
|
magrec |
quote: | Originally posted by Gurian
Ik ook al niet maar ik mag natuurlijk ook nog niet zo ver van huis van mijn moeder :D:D |
Haha als ik jou weer ééns tegen kom op school....:whip: :whip: :p :toothless |
|
|
!_PeTrUs_! |
Komt niet echt fijn uit dit weekend. Maar lijkt me wel vet tof om avondje Marco V te horen. Nagoed, ik hoor t op Qontact allemaal wel.
Greetings |
|
|
Nook |
quote: | Originally posted by Donna
zeker wel een leuke tent. 1 keer geweest, een of ander feessie met tiesto en scott bond (en cross geloof ik). Maar kortom: het is kick. best groot ook. |
|
|
Gurian |
quote: | Originally posted by magrec
Haha als ik jou weer ééns tegen kom op school.... |
Wat wil je doen dan :whip::stongue::whip:
En tot school mag ik wel komen van haar duzzzz |
|
|
|
|