|
שאלת מחשוב
|
View this Thread in Original format
| markfeldman |
או קיי,
הבעיה היא כזו:
הורדתי קטע וידיאו אשר מקובץ לתיקיית
WINRAR
בתיקייה יש חלקים של הוידיאו עפ"י מספור.
כיצד אני מחבר אותם יחדיו לקטע וידיאו.
סלחו לי על הבורות... |
|
|
| markfeldman |
OK
הורדתי את תוכנת
HJSPLIT
מה עכשיו ?
עולה לי חלון עם כל מיני אפשרויות. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תבחר ב
join |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
תבחר ב
join |
הבעיה היא שכשאני רוצה להכניס ל-
INPUT
הוא לא מוצא לי את הקבצים המקוריים... |
|
|
| sh33p |
איזה סיומות יש לקבצים?
משהו כזה?
r01, r02, r03
בסוף יש קובץ עם סיומת RAR?
אם כן, קליק ימני על ה
RAR
ופשוט תבחר
EXTRACT HERE |
|
|
| epsilon1 |
| quote: | Originally posted by sh33p
איזה סיומות יש לקבצים?
משהו כזה?
r01, r02, r03
בסוף יש קובץ עם סיומת RAR?
אם כן, קליק ימני על ה
RAR
ופשוט תבחר
EXTRACT HERE |
הוא לא מדבר על זה. הוא מדבר על לאחד הרבה קבצי וידאו לקובץ וידאו אחד |
|
|
| sh33p |
| quote: | Originally posted by epsilon1
הוא לא מדבר על זה. הוא מדבר על לאחד הרבה קבצי וידאו לקובץ וידאו אחד |
הבנתי
חשבתי שיש לו וידאו אחד בתוך הרבה רארים |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by sh33p
איזה סיומות יש לקבצים?
משהו כזה?
r01, r02, r03
בסוף יש קובץ עם סיומת RAR?
אם כן, קליק ימני על ה
RAR
ופשוט תבחר
EXTRACT HERE |
בדיוק !
רק מה..
איך שאני עושה אקסטרקט הוא מחפש את החלק השני שנמצא ממש בתיקיה עצמה והוא לא מוצא.. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תבדוק שכל השמות הם אותו הדבר בדיוק ורק הסיומות שונות
bla.r01
bla.r02
bla.r03
bla.r04 |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
תבדוק שכל השמות הם אותו הדבר בדיוק ורק הסיומות שונות
bla.r01
bla.r02
bla.r03
bla.r04 |
דאגתי שלכולם יהיה אותו שם ורק סיומת שונה עפ"י סדר רץ.
ולמרות זאת הוא מבקש את הקובץ הבא בתור שקיים כבר בתיקיה !! |
|
|
|
|