return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
TE meeting pics van 17-02-02
View this Thread in Original format
HiGH_NrG
Heeft iemand daar pics van...want die hebben little theehuis en ik nog nooit gezien! :(

Dus heeft iemand ze? En kan diegene ze ff online gooien.,,,

bvd
Little Theseus
o?
hmm..
erm...
JA!
inderdaad.
thx0rz
Miss Proximus
whehe :D ik heb de negatief wel maar vergeet m telkens weg te brengen :)

ik zal proberen er in de vakantie aan te denken (mede omdat Ant en ik zondag het appartement gaan uitmesten :)
New Wave
Schijt die kat van jullie de hele zooi onder ofzo :p
kolkiewolkie
straaaaaaaaaaaaal vergeten... ik wacht ook nog steeds op een pic waar ik ook daadwerkelijk herkenbaar op sta :p
Dr. Kuipers
Goh ja die pics wil ik ook nog wel eens zien.
Er was voor die crash wel al ooit een meeting foto, alleen tering jantje onduidelijk...
SnuggLe
[offtopic]

Dr. Kuipers, ik zal je signature een beetje veranderen. Zitten behoorlijk wat spelfouten in!!


HEERING THE MUSIC = Hearing the Music

IS JUST LIKE SEEING THE COLORS OF TRANCE = Is just like seeing the colours of Trance

AND FEELING THE POWER OF ACID = goed :)

[/offtopic]

Greetz,
SnuggLe
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
[offtopic]

Dr. Kuipers, ik zal je signature een beetje veranderen. Zitten behoorlijk wat spelfouten in!!


HEERING THE MUSIC = Hearing the Music

IS JUST LIKE SEEING THE COLORS OF TRANCE = Is just like seeing the colours of Trance

AND FEELING THE POWER OF ACID = goed :)

[/offtopic]

Greetz,
SnuggLe


ghehehe, ja meester!:D
Dr. Kuipers
quote:
Originally posted by SnuggLe
[offtopic]

Dr. Kuipers, ik zal je signature een beetje veranderen. Zitten behoorlijk wat spelfouten in!!


HEERING THE MUSIC = Hearing the Music

IS JUST LIKE SEEING THE COLORS OF TRANCE = Is just like seeing the colours of Trance

AND FEELING THE POWER OF ACID = goed :)

[/offtopic]

Greetz,
SnuggLe


Hahahaha :)

Ik heb al eens eerder gezegd dat mijn Engels slecht was ja, maar dit slaat eigenlijk wel alles...
Iig bedankt, gaat hem gelijk aanpassen :)
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Optimus


ghehehe, ja meester!:D


Nou eigenlijk kon colors wel want dat is de amerikaanse spelling :p

maar ja....engeland altijd boven de us eh? :)

2 New Wave: ja jong...die kat die schijt een hoop!! jurassic park gezien? die dino-hopen zijn er nix bij :D

nee man....ik ben slachtoffer van overwerktheid en al maanden geen tijd gehad om de administratie op orde te maken, en nieuwe kasten en die ouwe moeten ook nog de deur uit enzo :D man! wat een gedoe :)

Flipper01
JAAAHHH
Ik ben ook heel benieuwd naar foto's!! Ik heb er maar 1 gezien en die was errug vaag, en dat terwijl er toch een hoop zijn gemaakt..
Ruben_Dubbink
d'r was er iig een ja,
maar zo'n gast had een behoorlijk reflecterend ding aan, en dat was op de foto ook duidelijk te zien zeg.......

GreetZ RubDub
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement