|
שינוי שנת לידה
|
View this Thread in Original format
| yaronas |
קראתי פה מזמן שיש פה כמה ש"שינו את שנת הלידה" שלהם אם אתם מבינים.
אני שנת לידה 88 כלומר 20 אוטוטו,ומעוניין לשנות ל83 בערך על מנת להיכנס ולהשתמש בזה אך ורק בשביל מספר מועדונים שאני הולך מדי פעם.
תחסכו ממני תגובות של ילדים,אני מודע להכל ואני לא היחידי שעושה את זה. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
תמחק את הצד השמאלי ב8 בחלק העליון והתחתון ואז יהיה לך 3
:toocool: |
|
|
| uzi |
כבר כמה שנים אני בפורום ועכשיו כבר ראיתי הכל!
באותה הזדמנות, אם מישהו פה יכול לסדר לי את אחותו לאיזה ערב אז צרו איתי קשר, אני זמין עד 11 בלילה כולל סופי שבוע.
 |
|
|
| sabi10 |
תראו...אני יליד 80, מישהו יכול להעלות לי קצת...נגיד ל 84 ככה...
מה זה השטויות האלה....
כל אחד יכנס בזמנו לאן שצריך...
תסלח לי כן, אבל להגיע למקום שמיועד ל 25, 27 ומעלה ולראות שם חברה מתחת לזה זה מבאס.. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by yaronas
קראתי פה מזמן שיש פה כמה ש"שינו את שנת הלידה" שלהם אם אתם מבינים.
אני שנת לידה 88 כלומר 20 אוטוטו,ומעוניין לשנות ל83 בערך על מנת להיכנס ולהשתמש בזה אך ורק בשביל מספר מועדונים שאני הולך מדי פעם.
תחסכו ממני תגובות של ילדים,אני מודע להכל ואני לא היחידי שעושה את זה. |
לחסוך ממך תגובות של ילדים לנושא שאין ספק עוסק בנושא של ילדים?
אני דווקא לא יגיד שמבאס אותי יותר מדי להתקל באנשים בני גילך במועדונים
אני לא שופט לפי גיל אלא לפי התנהגות
ואני אעדיף בהרבה בן 20 שמתנהג כמו בן אדם מבן 26 שמתנהג כמו בהמה.
משאני יכול להגיד לך זה רק שיש אנשים בני 20 שנכנסים למסיבות של בני 23 ויותר...תכתוב כאן לאיזה מסיבות ואירועים ניסית או רצית להכנס...אני יכול להגיד לך שאנשים קטנים ממך כבר ראו את ארמין ואפילו את דיגוויד בארץ הקודש ככה שלא הכל אבוד... |
|
|
| uzi |
פיייייי!!!
כשאני הייתי בתיכון היינו מזייפים רשימות נוכחות ביומן הכיתה...
מה אתם הייתם מזייפים בגיל הזה? |
|
|
| Viber |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
לחסוך ממך תגובות של ילדים לנושא שאין ספק עוסק בנושא של ילדים?
אני דווקא לא יגיד שמבאס אותי יותר מדי להתקל באנשים בני גילך במועדונים
אני לא שופט לפי גיל אלא לפי התנהגות
ואני אעדיף בהרבה בן 20 שמתנהג כמו בן אדם מבן 26 שמתנהג כמו בהמה. |
ומעבר לזה, אתה בטח תעדיף מישהו שגם מתנהג כמו בן אדם וגם מכיר את ארמין משנת 98,שמע את האסוט הראשון ומכיר כל סאונד שארמין אי פעם הוציא מאשר איזה אחד שסתם קפץ למסיבה כי עופר ניסים מופיע לפניו. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
ומעבר לזה, אתה בטח תעדיף מישהו שגם מתנהג כמו בן אדם וגם מכיר את ארמין משנת 98,שמע את האסוט הראשון ומכיר כל סאונד שארמין אי פעם הוציא מאשר איזה אחד שסתם קפץ למסיבה כי עופר ניסים מופיע לפניו. |
אל תיהיה לי עכשיו ישראלי מפונק! :D |
|
|
| Shahar |
| אני דוגמא למישהו שראה את ארמין בגיל 18 במסיבות 23+ הא יגאל?=] |
|
|
|
|