|
Happy Birthday Ouwe Dwaas!!!!!
|
View this Thread in Original format
| Chryz707 |
| Happy Birthday Ouwe Dwaas, I hope you have a great day and look forward to partying with you soon with Armin and Tiesto!!!!:crazy: :eyespop: :haha: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Hey bro,
thanks for the birthday thread :toocool:
and for the birthday wishes :toocool:
We will celebrate my birthday next week and november 3rd :) |
|
|
| AirPole |
Ja, van harte dude.
:) |
|
|
| dj_spare |
| gefeliciteerd knaapje! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by DjRV
van harte 'ouwe '! |
dank je wel :)
| quote: | Originally posted by AirPole
Ja, van harte dude.
:) |
dank je wel dude :)
| quote: | Originally posted by dj_spare
gefeliciteerd knaapje! |
dank je wel knaapje :p |
|
|
| DJ_Internal |
gefeliciteerd :)
jarig dichtbij ADE, dat is best wel leuk haha :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by DJ_Internal
gefeliciteerd :)
jarig dichtbij ADE, dat is best wel leuk haha :D |
dank je wel :)
hehehe ja wordt volgende week met Intuition een rondje geven ben ik bang :D |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by Muppy
gefeliciteerd;) |
dank je wel :) |
|
|
| BaRTeZ |
| ik was laatst ook jarig :) |
|
|
| Chicane |
| ik wil ook een draadje! :( |
|
|
|
|