|
ASOT or NOT?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
| התוכנית של ארמין כבר סגרה 321 פרקים ומעניין אותי לדעת כמה היא עוד חשובה לכם. |
|
|
| epsilon1 |
אני עדיין חסיד התוכנית שחוזר לשמוע אחרי הפסקה.
בד"כ אני שומע את זה לייב אבל השבוע היה פרק פחות מהממוצע בלשון המעטה ונאלצתי לחתוך באמצע. |
|
|
| Viber |
בערך בפרק 104 הפסקתי לשמוע את התוכנית והתחלתי פשוט לחפש ישר את הטראקים מתוך התוכנית, למרות שעכשיו אני פחות סומך על התוכנית שתספק לי שמות של טראקים איכותיים אני עדיין סומך על ארמין כמקור.
לשמוע את כל התכנית כל פעם נותנת הרגשה קצת זולה בחלק מהמקרים. |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Viber
בערך בפרק 104 הפסקתי לשמוע את התוכנית והתחלתי פשוט לחפש ישר את הטראקים מתוך התוכנית, למרות שעכשיו אני פחות סומך על התוכנית שתספק לי שמות של טראקים איכותיים אני עדיין סומך על ארמין כמקור.
לשמוע את כל התכנית כל פעם נותנת הרגשה קצת זולה בחלק מהמקרים. |
במקרה שלי הוא כבר לא בשבילי, אך כן מעניין אותי לדעת איזה חומרים הוא מנגן כי בכל זאת הוא ארמין והוא משיג המון. לכן בחרתי ב"מציץ בטארקליסט".
דרך אגב, שמתם לב לזה שארמין לפעמים מנגן כמעט את אותם טראקים חודש אחרי שהם מופיעים אצל
ABOVE & BEYOND- TRANCE AROUND THE WORLD
יש פרקים שממש מרגישים כאילו הם שלחו לו את כל הטראקים בחבילה אחת...
כלומר יש לארמין טראקים חדשים בפרק ופתאום זה בדיוק כל מה שהיה חדש מהתקופה האחרונה של התוכנית של
ABOVE.... |
|
|
| uzi |
הינה כמה מהתחושות שלי לגבי התוכנית של ארמין:
1) הוא בקושי מנגן טראנס ושם התוכנית נשאר כמותג. איזה "סטייט אוף טראנס" ואיזה נעלים? אנשים עוד חושבים שזה טראנס.
2) החומרים בתוכנית כבר כל כך מגוונים, שיש לפעמים הרגשה שבשביל זה לא צריך את ארמין... זה לא הדגל שהוא בנה את עצמו עליו!
3) התוכנית משודרת בכל העולם ושינתה את הגוון שלה, כלומר האוכלוסיה של המאזינים כבר כל כך השתנתה.
4) כל הקטע הזה של אסור להפיץ את התוכנית, פתאום היא למכירה באתרים, כאילו זעזע ויצר בלבול לגבי שיתוף תוכניות אחרות שמשודרות חינם.
5) הוא משפיע על העולם בצורה כזו שמה שהוא מנגן בתוכנית נחשב "נכון" או "איכותי" וזה ממש מגעיל.
6) ארמין ממזמן לא חדש בחומרים שלו, זה כבר בדוק וידוע!
7) בעיקבות כך התוכנית הפכה להיות יותר כקרש קפיצה לאומנים עם פחות דגש על החומרים.
דוגמא: אם ארמין אוהב כל כך לנגן את שון טיאס ועלי ופילה,
איך יכול להיות שאלו היחידים שהוא מנגן שוב ושוב מהסיגנון הזה?
איך יכול להיות שקטעים אחרים מעולים באותו סגנון לא מנוגנים בתוכנית? עובדה שהרבה אחרים כן מנגנים אותם...
**** אני בשנים האחרונות דיי מאוכזב מאומנים שמשנים סגנון! ****
בחייכם, האים שמעתם פעם את להקת
METALICA
מנגנת את בריטני ספירס? או ההפך? נו, אז מה הקטע?
אני מבין שזכותם לעשות מה שהם רוצים אבל דיי זה כבר ניהיה כאילו הוא מנגן
MTV...
ואני לא צוחק! יש מצבים שהתוכנית אשכרה נשמעת כמו מוזיקת אמצע הדרך.
אתם זוכרים שאמרתי לכם ששני הטראקים של טראנס שהוא ינגן לכם בניצנים יהיו שון טיאס וגון אוקאלאחן? נו, צדקתי או לא?
בחיי, כאילו בנה לעצמו קריירה, פרסום והצלחה על סצנה שהיום הוא לא מנגן אותה.
אם תשימו לב, אבוב אנד ביונד עדיין שומרים פינה חמה של טראס בתוכנית שלהם.
שמות גדולים אחרים כבר השתנו לגמרי אחרי שהתפרסמו, עכשיו כשיש להם כוח הם מקדמים סצנה שבכלל לא מה שהם יצגו. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by uzi
הינה כמה מהתחושות שלי לגבי התוכנית של ארמין:
1) הוא בקושי מנגן טראנס ושם התוכנית נשאר כמותג. איזה "סטייט אוף טראנס" ואיזה נעלים? אנשים עוד חושבים שזה טראנס.
בוא נתחיל מזה: מה זה טראנס? ארמין כן מנגן טראנס, טראנס של היום. טראנס שכולם שומעים.
אני אסכים איתך שגם אני מחשיב "טראנס" למשהו מלודי עם מנגינה סוחפת אבל זה נגמר הטראנס המשיך הלאה לטובת קצב מלהיט במהירות נמוכה יותר מאשר מלודיה סוחפת ב140 ביפיאם. אין מה לעשות אפשר להמשיך הלאה או להתקע על העבר ולהתלונן.
2) החומרים בתוכנית כבר כל כך מגוונים, שיש לפעמים הרגשה שבשביל זה לא צריך את ארמין... זה לא הדגל שהוא בנה את עצמו עליו!
מה הכוונה מגוונים? הוא מנסה כמה שיותר לרענן ולהפתיע. אי אפשר לשמוע את אותו הדבר כל הזמן.
שים לב לטיאסטו, אין תוכנית שהוא לא מביא איזה קטע משונה שלא שמעת עליו בחיים והוא מפציץ.
5) הוא משפיע על העולם בצורה כזו שמה שהוא מנגן בתוכנית נחשב "נכון" או "איכותי" וזה ממש מגעיל.
לדעתי כל אחד לעצמו מחשיב מה ההגדרה לטוב ואיכותי, יש לציין ש"אנט'ים" של פילו ופרי קיבל תגובות מזעזעות מהאנשים הכי שרופים של ארמין והוא עדיין המשיך לנגן את זה כך שאין מה בכך.
6) ארמין ממזמן לא חדש בחומרים שלו, זה כבר בדוק וידוע!
לא הבנתי..
**** אני בשנים האחרונות דיי מאוכזב מאומנים שמשנים סגנון! ****
בחייכם, האים שמעתם פעם את להקת
METALICA
מנגנת את בריטני ספירס? או ההפך? נו, אז מה הקטע?
אני מבין שזכותם לעשות מה שהם רוצים אבל דיי זה כבר ניהיה כאילו הוא מנגן
MTV...
ואני לא צוחק! יש מצבים שהתוכנית אשכרה נשמעת כמו מוזיקת אמצע הדרך.
אתם זוכרים שאמרתי לכם ששני הטראקים של טראנס שהוא ינגן לכם בניצנים יהיו שון טיאס וגון אוקאלאחן? נו, צדקתי או לא?
בחיי, כאילו בנה לעצמו קריירה, פרסום והצלחה על סצנה שהיום הוא לא מנגן אותה.
אם תשימו לב, אבוב אנד ביונד עדיין שומרים פינה חמה של טראס בתוכנית שלהם.
שמות גדולים אחרים כבר השתנו לגמרי אחרי שהתפרסמו, עכשיו כשיש להם כוח הם מקדמים סצנה שבכלל לא מה שהם יצגו. |
אבוב וביונד לא מגנגנים טראנס, הם מנגנים טראקים של אנג'ונה ביטס ואם כבר הזכרת פה ייחצון, הנה דוגמא מעולה לכך שהם לא מביאים טראקים מבחוץ אלא רק מה שחתום בלייבל שלהם, בדיוק ככה אצל ארמין. זה מובן מעליו שהוא יעדיף לנגן משהו שחתום אצלו ולגרוף עוד כמה שקלים לכיס. זה הלחם שלו.
ולדעתי אתה די היסטרי בתגובות שלך כלפי ארמין, תבין שהמוסיקה משתנה ואי אפשר להשען על העבר כל הזמן. אין אומן שלא מתאים את עצמו לתקופה.
לגבי הטראקליסטינג בניצנים, הוא בא לתת סט לפי קהל היעד ולא לפי בקשת אוהדי הטראנס בארץ. |
|
|
| Dj Alex (ISR) |
| quote: | Originally posted by uzi
במקרה שלי הוא כבר לא בשבילי, אך כן מעניין אותי לדעת איזה חומרים הוא מנגן כי בכל זאת הוא ארמין והוא משיג המון. לכן בחרתי ב"מציץ בטארקליסט".
דרך אגב, שמתם לב לזה שארמין לפעמים מנגן כמעט את אותם טראקים חודש אחרי שהם מופיעים אצל
ABOVE & BEYOND- TRANCE AROUND THE WORLD
יש פרקים שממש מרגישים כאילו הם שלחו לו את כל הטראקים בחבילה אחת...
כלומר יש לארמין טראקים חדשים בפרק ופתאום זה בדיוק כל מה שהיה חדש מהתקופה האחרונה של התוכנית של
ABOVE.... |
יש לזה הסבר נורא פשוט..
אבוב וביונד מנגנים רק טראקים של אנג'ונה ביטס יש להם בלעדיות עליהם והם מקבלים אותם מהר יותר מכולם לעומת זאת, ארמין צריך לחכות שישלכו לו את הטראקים האלה כי אין לו זכאות עליהם. |
|
|
| epsilon1 |
אני לא מאמין שאני אומר את זה על אלכס
כל מילה, בסלע! |
|
|
| black_mammmba |
אני לא יודע מה איתכם. אבל 300 תוכניות לא הולכות ברגל.
כבר יותר מ6 שנים שארמין מנגן ברציפות בכל יום חמישי את התכונית שלו.
ארמין גילה לנו המון יוצרים חדשים,נתן במה ליוצרים מה "ספיקיק" כמו שולץ ו גבריאל ודרזדן ועוד...
בזמן שלהרבה אומנים אחרים היו תוכניות כאלה וכאלה רק של ארמין עמדה כמו עמוד טווח. בהתחלה הוא היה מנגן רק ב אי די אנד טי אבל כיום אפשר אפילו לשמוע בלייב ברדיו של ביירות.
ASOT
היא כמו הקוקה קולה של המשקאות המוגזים.
גם כאשר יפסיקו לשדר אותה,אנשים יזכרו בה. |
|
|
| uzi |
מצטער אני לא מסכים אתכם, ארמין מנגן מבחר עצום בתוכנית שלו, הוא מתחיל מדאנס (כמעט אפשר לקרוא לזה פופ) ומסיים בקצת טראנס או טק-טראנס ואז מקנח בקלאסי אחד. בדרך הוא עובר ים של סגנונות...
התוכנית השתנתה עד מאוד. אם ארמין קורא לכל אלו טראנס אז כל אלקטרוני יכול להיות טראנס, למה לא?
על טעם וריח אין מה להתוכח, אבל זו לא תוכנית טראנס כבר ממזמן.
אם הייתם שומעים כל יומיים איזה תוכניות של תקליטנים אחרים הייתם רואים שארמין ממש כבר לא חדש.
אבוב אנד ביונד לא מנגנים טראנס? אתה מוזמן לשמוע את פרקים 184 וגם 185,
יש שם בכיף 60-70 אחוז טראנס!
יש להם דגש מסויים על אנג'ונה אבל הם מנגנים המון ליילבים אחרים, תסתכל בטראקליסטים שלהם... חחחחח...
אחי, המוזיקה ממש לא השתנתה זה ארמין מעדיף לנגן חומרים אחרים. עובדה שיש טונות מהחומרים שאני מדבר עליהם.
אם היית טורח לשמוע כל שבוע איזה 4 תוכניות של אומנים שונים, ולא שוב ושוב את ארמין, אז היית יודע.
בנוגע לניצנים, ארמין היום מנגן מה שבא לו, עובדה שהוא ניגן שם בדיוק מה שהיה בשלושת הפרקים האחרונים של התוכנית לפני ההופעה!
אבוב אנד ביונד שולחים לארמין טראקים, זה בדיוק מה שאמרתי, יוצא הרבה פעמים שהתוכנית שלו ממש דומה לשלהם.
ארמין, יכול להשיג ולנגן הרבה מעבר לחומרים שלהם בהם הוא בוחר שוב ושוב.
אני בכלל לא מזלזל בארמין, להפך, כל הכבוד לו והוא גם מקדם המון יוצרים, תעשיה וחיי לילה!
אבל הוא כבר ממזמן לא תומך ומנגן בסצנה שממנה הוא בא, כנ"ל פרי קורסטן, כנ"ל טיאסטו, כנ"ל פול ואן דייק ועוד המון.
זה חבל מאוד, הם התפרסמו נושאים דגל של סצנה אחת ועכשיו, כשהם מפורסמים ויש להם השפעה עצומה, אז הם מנגנים דברים אחרים.
בנוגע לקוקה קולה - אז תרשה לי לומר לך שהמדכון שלהם לא השנתנה עשרות שנים, יותר מזה, הנוסחה עוד נחשבת סוד תעשייתי מהשמורים בעולם מאז 1886.
עם כל הכבוד לארמין, הוא ממש לא נשאר אותו דבר בשנתיים שלוש האחרונות.
מי אמר שאני היסטרי בגלל ארמין, יש תוכניות פי אלף יותר טובות. :D |
|
|
| sabi10 |
לפעמים שומע, וגם חלקים בד"כ..
לרוב, התוכנית היא דיי מעפנה, אבל יש לפעמים תוכניות חזקות ביותר.
פעם הייתי שומע יותר! |
|
|
| Rising |
| שמעתי אותה מההתחלה והפסקתי באיזה אפיסוד 120... |
|
|
|
|