return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
[17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends @ Club Poema, Utrecht (pg. 2)
View this Thread in Original format
eieregooie
Mij is ook van de partij
Cyberjoi
Present.... (hoop TA'ers gaan ook zie ik, gezellig....)
BaRTeZ
quote:
Originally posted by BreinStein
uiteraard zijn we hier bij. wat een top line-up zeg!



:toothless
Ferry 0
Is er al een timetable bekend :O ?
MindP
quote:
Originally posted by Ferry 0
Is er al een timetable bekend :O ?


Wordt waarschijnlijk komend weekend bekent gemaakt!

Yesterday played by the NR 1 DJ of the world as tune of the week in A State of Trance: Galen Behr vs Hydroid - Shift of the Ages !
See Galen Behr 17 November live @ Luminosity :)
MindP
Ps, iemand zin in een meeting?

:clown:
MindP
Helaas heeft Mark Norman wegens promotie activiteiten in het buitenland moeten afzeggen.
We zijn trots op deze korte termijn een waardige vervanger te kunnen presenteren: Ernesto vs. Bastian!

Bij deze gelijk de timetable:

2200-2330 Leon Bolier
2330-0100 Galen Behr
0100-0500 Phynn
0500-0600 Re:Locate
0600-0700 Ernesto vs. Bastian

See u soon! ;)
MindP
Het aftellen is begonnen ;)

Tot zover:
dj_spare
Loraine
Ferry 0
BreinStein
eieregooie
Cyberjoi
MindP

Heb ik iemand gemist?
MindP
Ps, de opening is vervroegd van 22:00 naar 21:30 uur.
Talent "Myunc" heeft ons een zeer vette demo gestuurd dus we hebben besloten hem op het laatste moment nog toe te voegen aan deze avond!

Zorg dat je er vroeg bij bent want hij draait subliem! :D
Zand|Man
Hey MP leef je nog jongen :) Ik ben er zaterdag ook bij.

MindP
quote:
Originally posted by Zand|Man
Hey MP leef je nog jongen :) Ik ben er zaterdag ook bij.


Good to hear man :)
Kunnen we samen ff stuiteren daarzo ;)

Ps, de site is ondertussen ook redelijk af:
http://www.luminosity-events.nl/
Moet nog wat aan gesleuteld worden maar het begin is er.
Demotjes, foto's, videos en overige gerelateerde discussies zijn erg welkom op het forum aldaar!
Edit: we zouden het ook erg tof vinden te zien wie jullie nou graag op onze toekomstige feesten zien draaien!
Keep in mind dat we "talent" willen supporten dus kom niet met namen als AvB/Tiesto etc :D
Acidophilus
Zal er ook zijn. Eerste feest waar ik mn vriendin mee naar toe neem. Kijken hoe lang ze de muziek volhoudt...:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement