|
[17-11-2007] Luminosity presents Phynn & Friends @ Club Poema, Utrecht (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Mij is ook van de partij |
|
|
| Cyberjoi |
| Present.... (hoop TA'ers gaan ook zie ik, gezellig....) |
|
|
| BaRTeZ |
| quote: | Originally posted by BreinStein
uiteraard zijn we hier bij. wat een top line-up zeg! |
:toothless |
|
|
| Ferry 0 |
| Is er al een timetable bekend :O ? |
|
|
| MindP |
| quote: | Originally posted by Ferry 0
Is er al een timetable bekend :O ? |
Wordt waarschijnlijk komend weekend bekent gemaakt!
Yesterday played by the NR 1 DJ of the world as tune of the week in A State of Trance: Galen Behr vs Hydroid - Shift of the Ages !
See Galen Behr 17 November live @ Luminosity :) |
|
|
| MindP |
Ps, iemand zin in een meeting?
:clown: |
|
|
| MindP |
Helaas heeft Mark Norman wegens promotie activiteiten in het buitenland moeten afzeggen.
We zijn trots op deze korte termijn een waardige vervanger te kunnen presenteren: Ernesto vs. Bastian!
Bij deze gelijk de timetable:
2200-2330 Leon Bolier
2330-0100 Galen Behr
0100-0500 Phynn
0500-0600 Re:Locate
0600-0700 Ernesto vs. Bastian
See u soon! ;) |
|
|
| MindP |
Het aftellen is begonnen ;)
Tot zover:
dj_spare
Loraine
Ferry 0
BreinStein
eieregooie
Cyberjoi
MindP
Heb ik iemand gemist? |
|
|
| MindP |
Ps, de opening is vervroegd van 22:00 naar 21:30 uur.
Talent "Myunc" heeft ons een zeer vette demo gestuurd dus we hebben besloten hem op het laatste moment nog toe te voegen aan deze avond!
Zorg dat je er vroeg bij bent want hij draait subliem! :D |
|
|
| Zand|Man |
| Hey MP leef je nog jongen :) Ik ben er zaterdag ook bij. |
|
|
| MindP |
| quote: | Originally posted by Zand|Man
Hey MP leef je nog jongen :) Ik ben er zaterdag ook bij. |
Good to hear man :)
Kunnen we samen ff stuiteren daarzo ;)
Ps, de site is ondertussen ook redelijk af:
http://www.luminosity-events.nl/
Moet nog wat aan gesleuteld worden maar het begin is er.
Demotjes, foto's, videos en overige gerelateerde discussies zijn erg welkom op het forum aldaar!
Edit: we zouden het ook erg tof vinden te zien wie jullie nou graag op onze toekomstige feesten zien draaien!
Keep in mind dat we "talent" willen supporten dus kom niet met namen als AvB/Tiesto etc :D |
|
|
| Acidophilus |
| Zal er ook zijn. Eerste feest waar ik mn vriendin mee naar toe neem. Kijken hoe lang ze de muziek volhoudt...:D |
|
|
|
|