|
P2 Örebro, sveriges sämsta DJ
|
View this Thread in Original format
| Beamish |
Killen som låtsas vara DJ där är så pinsam. Klockan var runt 00.30 o jag gick o bad om lite mer dansvänlig musik istället för Aaliyah tjafset ha körde. 20 min senare gick jag o frågade om det var dax för dans snart..Då skrek han åt mig att jag fick ge mig, bad om Blank & Jones - Desire och tror att han lackade ur för att han inte visste vad det var för låt.
Annars så gillar han att köra färdigmixade cd skivor och stå o hångla med brudar, för han e ju som sagt en läcker kille. Sen framåt småtimmarna då åker mikrofonen fram och han ska envisas med att stå o tugga i den ett tag.
Tror nog att han är Sveriges kanske sämsta DJ....riktigt pinsam e han |
|
|
| SteveTranz4ever |
Pinsam människa... låter som en lokal kanal för locals fjortisar som han håller på då...
Han får väl ragg på att göra det där så han kör väl lite Robinsson Robban stuk... :p |
|
|
| Trancefella |
haha! ifall jag kom in på P2 [åldergräns, IGEN!!!] så vore det kul o mobba honom lite :)
förresten, så känner jag en av portvakternas bror, så PASSA ER, alla som också bor i Örebro! :p |
|
|
| Dj_ExOn |
| Det finna 100 sånna dj's här i stan! Suger hästballe! |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by Beamish
Killen som låtsas vara DJ där är så pinsam. Klockan var runt 00.30 o jag gick o bad om lite mer dansvänlig musik istället för Aaliyah tjafset ha körde. 20 min senare gick jag o frågade om det var dax för dans snart..Då skrek han åt mig att jag fick ge mig, bad om Blank & Jones - Desire och tror att han lackade ur för att han inte visste vad det var för låt.
Annars så gillar han att köra färdigmixade cd skivor och stå o hångla med brudar, för han e ju som sagt en läcker kille. Sen framåt småtimmarna då åker mikrofonen fram och han ska envisas med att stå o tugga i den ett tag.
Tror nog att han är Sveriges kanske sämsta DJ....riktigt pinsam e han |
woahaha prexis..:D :D :D .....e inte så mkt å göra åt...e så...vi får flytta utomlands helt enkelt.sverige suger..:(
frågar man om tex en låt som Twisted så ser dom ut som frågetecken
:eyes: å frågar...öööööh e det en ny isglass lr=)=)=)=)=)=
//Nezia |
|
|
| spoider |
| jag hade gått till ombudsmannen och klagat lite så där får de inte gå till !!! |
|
|
| MiB |
| quote: | Originally posted by Trancefella
haha! ifall jag kom in på P2 [åldergräns, IGEN!!!] så vore det kul o mobba honom lite :)
förresten, så känner jag en av portvakternas bror, så PASSA ER, alla som också bor i Örebro! :p |
hahaha...
sen håller kraftig med asså... sluta o gå dit för ett bra tag sen... gå till harrys =) dom pumpar på rätt bra med trance emellanåt.. |
|
|
| RebeL9 |
| låter som en riktig slyna. gör så att du tar med dig din vinylsamling, brottar ner honom och spinner dina egna ch00ns ;) |
|
|
| Aendy |
Var på Garbos i Sumpan igår. Satan i gatan vilken skön DJ där var då. Visst, han slängde in lite Rn`b emellanåt för att tillfredställa klubbägaren, men det drog han max 15 min sen var han på´t igen. Drog alla klassiker plus nya plus riktigt tunga utan att repetera en enda låt. Fick jälar hela 30+ publiken att gå loss som värsta klubbkidsen plus att han hade full koll när folk inte riktigt hängde med. Om den snubben alltid är där föredrar jag nog Sumpan framför Dockan. GODAMN!
(Skönt klientell var där oxå trots spännvidd på 18-35+) |
|
|
|
|