return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
לא כלכך קשור אבל...
View this Thread in Original format
DjNumShum
אולי למישהו יש מושג
שבאייסיקיו אני שולח הודעות SMS
אחרי מספר מסויים של הודעות זה מפסיק לשלוח ואומר שעברת את המכסה היומית שלך

מישהו יודע אם יש איזה שהיא דרך איזה קראק או משהו שאתה יכול לשלוח כמה הודעות שאתה רוצה???

תודה!
:D
MoSH_MaN
שמעתי על זה...

אין לי מושג
Hell_Copter
כמה הודעות אתה צריך לשלוח ביום אחי!?!?!
הבנתי המכסה ליום באיי סי קיו היא איזה 35 או 25 או משהו כזה
DjChook
אחי אין מצב
לי מדי פעם זה עושה את זה אחרי 5
Flotser
בחיים לא קרה לי כזה דבר!
:eek:
DjChook
פלוסטר דבר איתי באייסיקיו 992217
אני צריך שתסביר לי על החמור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement