|
Dreas & Leon Bolier @ Club Peak (Gbg) 16/11
|
View this Thread in Original format
| Peaktime |
Club Peak är återigen tillbaka för nypremiär i Göteborg, fredagen den 16 November. För er som väntat kan vi berätta att Peak inte är sig riktigt likt. Vi har bytt lokal och kör numera på Respekt på Järntorget i Göteborg, dvs större, fräschare och med längre öppetid. Klubben tar nu emot 600 personer och med fetare lasrar med mera.
Dreas är fortfarande resident och behöver ingen närmare presentation, känd för sina hits som spelas om och om igen av alla stora djs världen runt.
Kvällens gäst dj är ingen mindre än Leon Bolier. Spelade tidigare i år på Trance Energy och han producerade även theme låten för detta event tillsammans med JOOP. Med dessa 2 herrar bakom spelarna, så kan ni förvänta er en stenhård melodisk kväll.
Nytt är även ett housegolv som Chris Tall ansvarar för denna kväll. Han är en svensk producent/dj som housescenen kommer få höra betydligt mer om framöver med skivreleaser på gång på diverse väl renomerade skivbolag. Kort och gott blir detta en superkväll att se fram emot!
Ni är mycket välkomna! ;)
Tid: 22.00-03.00
Plats: Respekt, Järntorget/Göteborg
Ålder: 18
Pris: 80 kr + 20 kr garderob
http://www.clubpeak.se |
|
|
| Vizay |
| om jag finner ekonomi att rulla över med bil kan det tänkas att jag åker förbi. Leon Bolier känns helt klart värt resan iaf :) |
|
|
| MrPsycHo |
| Kommer garanterat! :) |
|
|
| [SWE]Helios |
Grrrryyyyymt! :D
vad jag har längtat!
Bolier och Chris Tall, ska blir riktigt kul att se! |
|
|
| MrPsycHo |
| ohh, härligt. Vad heter den låten? ^^ |
|
|
| [SWE]Helios |
Sarkasm? :p
Joop - The Future
Var helt sinnessjukt när herrarna Joop och Bolier framförde den LIVE på mainstage. Maken till drag på ett dansgolv får man leta efter! =)
Fast Bolier på Club Peak blir rätt galet det med! :crazy: |
|
|
| MrPsycHo |
nope, ingen sarkasm :D
okej tack, får skaffa låten.
jo vi får hoppas det blir galet på Club Peak med! :) |
|
|
|
|