|
[15-12-2007] Armin van Buuren 4 hrs solo @ The Sand, Amsterdam
|
View this Thread in Original format
| Ouwe Dwaas |
Op zaterdag 15 december is Armin van Buuren in eigen land te bewonderen. Deze avond zal ‘The Sand’ in Amsterdam geheel in het teken staan van een 4 uur durende set van de nummer twee DJ van de wereld.
Armin is erg druk geweest de afgelopen periode. Niet alleen stond hij de gehele zomer iedere dinsdag in de Amnesia op Ibiza, in de tussen tijd is hij ook nog druk met zijn nieuwste compilatie geweest en Chapter 3 van zijn Universal Religion reeks is inmiddels een feit.
Nadat Armin een zomer lang de hele wereld is rond gevlogen is het voor hem nu weer eens tijd om iets leuks op eigen bodem neer te zetten. Om eens goed uit te kunnen pakken op 15 december van dit jaar is voor ‘The Sand’ gekozen. Dit is niet alleen voor Armin zijn debuut met betrekking tot deze locatie, ook een snel opkomende man met een zeer spraakmakende sound zal hier voor het eerst zijn opwachting maken. Wie dat is zal nog even geheim blijven…!!
The Sand is een trendy, veelzijdige studio in een sfeervolle ambiance. De grote zaal van deze club is echt lekker groot en ongeveer de helft bestaat uit zand & strand. Op de begane grond is er naast al het zand ook een loungebar aanwezig en op de eerste verdieping is er een prachtig balkon.
The Sand, is met een capaciteit van zo’n 3000 personen, een top locatie voor Armin om een lekker avondje los te gaan!! Dit gaat dan ook zeker gebeuren en dat dit een lekkere avond gaat worden is een ding wat zeker is. Heel veel kan er op dit moment nog niet over los gelaten worden, meer informatie over het feest zal in de loop van de tijd bekend gemaakt worden.
De voorverkoop is op 1 oktober vanaf 12:00 uur van start gegaan op www.armadaevents.com
=====================================================================
zaterdag 15 december 2007
22:00 - 06:00
The Sand
Amsterdam
Line-up:
Armin van Buuren
more to be announced soon |
|
|
| Chryz707 |
| Man I want to be at this one too, My lady will kill me probably, We will see! |
|
|
| Freezel |
| Verder staan Blake Jarrell en ElSandro op de line up ;) |
|
|
| @win |
| Ook een optie in de volle maand december! |
|
|
| Asperge |
| quote: | | Op zaterdag 15 december is Armin van Buuren in eigen land te bewonderen. Deze avond zal ‘The Sand’ in Amsterdam geheel in het teken staan van een 4 uur durende set van de nummer één DJ van de wereld. |
:p |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by Asperge
:p |
daz nog nie bekend :) hehe
of je moet die fake top150 bedoele ;) |
|
|
| Glaniskanis |
| Is niet fake. |
|
|
| Flenkieboy |
| Ook 100% aanwezig:) |
|
|
|
|