|
קצת עידכון מצב..
|
View this Thread in Original format
| Sniper |
אז אני אהיה הראשון,
אז ככה, השתחררתי לפני שנה וחצי והייתי עובד כאחראי קופה ברשת החניות פול אנד בר, ברמת אביב בסביבות החצי שנה ואז עזבתי למטרת לימודי תעודה של עיצוב תעשייתי, לאחר סיום הלימודים הגשתי מועמדות לשנקר והתקבלתי אבל ויתרתי על הלימודים, לאחר מכן חזרתי לשירות קבע בצבא לתקופה של כ4 חודשים על תקן עוזר קצינת נפגעים בחטיבת הצנחנים, כיום אני עובד במוזס - הרצליה, כמלצר, רועי גרילק (הל-קופטר) מגיע לעיתים קרובות לבקר אותי, ואני גם משפר בגריות עכשיו במכללת נתניה, בתקווה להתקבל שנה הבאה למרכז הבינתחומי וללמוד מדעי המחשב.
ככל הנראה במהלך חודש יוני, כאשר הבגריות יסתיימו, אני אטוס למקסיקו לטיול קצר..
וזהו..
בברכה,
אלעד בן-דוד |
|
|
| uzi |
ידידי, אולי יש פה 10 אנשים קבועים...
ספק אם מחצית מהם מהותיקים. :D |
|
|
| KrazyDJs |
אממ..
מחכה לגיוס בתאכל"ס, במרץ...
סיימתי ללמוד, ואתמול גם סיימתי לעבוד באיזה גן אירועים בהרצליה..
וזהו, עכשיו נשאר למצוא עבודה חדשה עד הגיוס.. |
|
|
| Rising |
אהלן אלעד מה עינינים?..
איזה ביוגרפיה כתבת על עצמך.. למה לא..
בכל מקרה אני פה מדיי פעם ..:) |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
סטיל היר
;) |
|
|
| Segev |
| פה ושם שאני חוזר הביתה.. |
|
|
| Tarantula |
אאאאאאאאאאאא
שייוו כל פעם הזוי לחזור לפה:)
מחזיר אותי לימים עברו ובא לי לבכות
תגידו תודה לאלעד שהחזיר את בת הגאה של הפורום הזה לביקור קצרצר
אוהבת את כולכם ותשמרו על אווירה ומוזיקה הכי טובה שיש!
:tongue3 :tongue3 |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני משתדל לשמור כאן על הסדר רק שאין הרבה משיבלגן...
דרושים - כותבים לפורום ותיק
שכר גבוה למתאימים |
|
|
| uzi |
| אילן, שמת לב שתיבת ההודעות הפרטיות שלך מלאה ואי אפשר לשלוח אליך הודעה פרטית מהפורום. |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני משתדל לשמור כאן על הסדר רק שאין הרבה משיבלגן...
דרושים - כותבים לפורום ותיק
שכר גבוה למתאימים |
חחחח
אני יכולה להתחיל לריב עם שחר כמו שהייתי עושה פעם :tongue2 |
|
|
| DvJ |
| quote: | Originally posted by Tarantula
חחחח
אני יכולה להתחיל לריב עם שחר כמו שהייתי עושה פעם :tongue2 |
זה כל אחד יכולל....:D |
|
|
|
|