return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
קצת עידכון מצב..
View this Thread in Original format
Sniper
אהלן חברים,

בהמשך לפוסט הנ"ל:

http://www.tranceaddict.com/forums/showthread.php?=&postid=8213215#post8213215


הייתי שמח להתעדכן מי עוד פעיל או סתם מבקר פה עדיין
מהאנשים הקצת יותר ישנים,
שהפורום היה חלק מרכזי בחיינו (שנת 2004-05) מה קורה איתכם?
מה עושים עכשיו?


בתקווה לשיתוף פעולה,

אלעד בן-דודs
Sniper
אז אני אהיה הראשון,

אז ככה, השתחררתי לפני שנה וחצי והייתי עובד כאחראי קופה ברשת החניות פול אנד בר, ברמת אביב בסביבות החצי שנה ואז עזבתי למטרת לימודי תעודה של עיצוב תעשייתי, לאחר סיום הלימודים הגשתי מועמדות לשנקר והתקבלתי אבל ויתרתי על הלימודים, לאחר מכן חזרתי לשירות קבע בצבא לתקופה של כ4 חודשים על תקן עוזר קצינת נפגעים בחטיבת הצנחנים, כיום אני עובד במוזס - הרצליה, כמלצר, רועי גרילק (הל-קופטר) מגיע לעיתים קרובות לבקר אותי, ואני גם משפר בגריות עכשיו במכללת נתניה, בתקווה להתקבל שנה הבאה למרכז הבינתחומי וללמוד מדעי המחשב.

ככל הנראה במהלך חודש יוני, כאשר הבגריות יסתיימו, אני אטוס למקסיקו לטיול קצר..

וזהו..


בברכה,

אלעד בן-דוד
uzi
ידידי, אולי יש פה 10 אנשים קבועים...
ספק אם מחצית מהם מהותיקים. :D
KrazyDJs
אממ..
מחכה לגיוס בתאכל"ס, במרץ...
סיימתי ללמוד, ואתמול גם סיימתי לעבוד באיזה גן אירועים בהרצליה..
וזהו, עכשיו נשאר למצוא עבודה חדשה עד הגיוס..
Rising
אהלן אלעד מה עינינים?..

איזה ביוגרפיה כתבת על עצמך.. למה לא..
בכל מקרה אני פה מדיי פעם ..:)
THE_BLUE_DRAGON
סטיל היר
;)
Segev
פה ושם שאני חוזר הביתה..
Tarantula
אאאאאאאאאאאא
שייוו כל פעם הזוי לחזור לפה:)
מחזיר אותי לימים עברו ובא לי לבכות

תגידו תודה לאלעד שהחזיר את בת הגאה של הפורום הזה לביקור קצרצר

אוהבת את כולכם ותשמרו על אווירה ומוזיקה הכי טובה שיש!

:tongue3 :tongue3
Glenn-Holmes
אני משתדל לשמור כאן על הסדר רק שאין הרבה משיבלגן...


דרושים - כותבים לפורום ותיק
שכר גבוה למתאימים
uzi
אילן, שמת לב שתיבת ההודעות הפרטיות שלך מלאה ואי אפשר לשלוח אליך הודעה פרטית מהפורום.

Tarantula
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני משתדל לשמור כאן על הסדר רק שאין הרבה משיבלגן...


דרושים - כותבים לפורום ותיק
שכר גבוה למתאימים


חחחח
אני יכולה להתחיל לריב עם שחר כמו שהייתי עושה פעם :tongue2
DvJ
quote:
Originally posted by Tarantula
חחחח
אני יכולה להתחיל לריב עם שחר כמו שהייתי עושה פעם :tongue2


זה כל אחד יכולל....:D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement