|
Udi Hakim - God's Gate
|
View this Thread in Original format
| Vman |
היי
קטע נחמד שהכנתי
אמביינט כזה לא משהוא חזק
לכל חובבי
Jean Michel Jarre
רק סטרינגים וקצת תופים
Udi Hakim - God's Gate.mp3
תהנו |
|
|
| DJ-Energy |
| quote: | Originally posted by Vman
היי
קטע נחמד שהכנתי
אמביינט כזה לא משהוא חזק
לכל חובבי
Jean Michel Jarre
רק סטרינגים וקצת תופים
Udi Hakim - God's Gate.mp3
תהנו |
סבבה אחי
מוריד עכשיו
:) |
|
|
| Agent-Fire |
הינה הוא חזר... :D
נוריד ת'קטע... |
|
|
| MoSH_MaN |
לטארק הקודם שלך היה פונטאצייל והרסת אותו לגמרי
עכשויט אחר יששמעתי את זה יש לי רק משהו אחד להגיד :
WTF
מה זה ?
אם לזה אתה קורא אמביט אני הומו
שמע זה כבר לא טראנס ,זה יותר מוזיקה לסרטים קלאסיקות מתח |
|
|
| Vman |
אמרתי כבר שזה משהוא שונה שניסיתי
זה פשוט יפה לדעתי לא יודע
זה לא טראק או משהוא זה של 3 דקות מוזר כזה |
|
|
| Scorchio |
יא אללה מוש איך אתה תקיף
בנאדם מכין טראק בסבבה מה אתה הורס לו ככה
אפשר להגיד יותר יפה
:rolleyes: |
|
|
| oDrori |
הייתי אומר שהז'אנר זה סאונדטראק לא אמביינט, כל אחד וההגדרות שלו.. מממ בשבילי זה יותר שיר אווירה כזה כמו אינטרו מאשר שיר צ'ילאאוט או משהו.. אם תוסיף כזה ברייקביט איטי ושק זה יהיה לא רע... בכל מקרה,
Nice work. |
|
|
| DJ-Energy |
מוששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!
@$#^$%$^*#$%^*%*%
כוס עמק
תפסיק להיות כזה תוקפני ומגעיל!!
איך היית מרגיש אם הייתי אומר לך שהטראק שלך זה חתיכת חרא שלא יודע מאיפה הפליצו אותה?!?!!?
כוס עמק
בבקשה תרגיע |
|
|
| MoSH_MaN |
U-P M-Y A-S-S! :p
מי אמר שאני תוקפני זה רק נשמע ככה....
ה-הומו זה היה ביטוי כי זה ממש לא אמביט
זה איזה שיר לסאונדטראק.... |
|
|
| DJ-Energy |
מה הקשר
זה עדיין לא נעים שמשתמשים במילים כאלו
ביחוד לתאר עוד משהו שאתה משקיע את הזמן שלך ומכין
אז תעשה טובה
פעם הבאה תשמתמש בשפה יותר יפה |
|
|
| Gil Shwarts |
| quote: | Originally posted by DJ-Energy
מה הקשר
זה עדיין לא נעים שמשתמשים במילים כאלו
ביחוד לתאר עוד משהו שאתה משקיע את הזמן שלך ומכין
אז תעשה טובה
פעם הבאה תשמתמש בשפה יותר יפה |
אתה שם לב מה אתה אומר?
אתה אשכרה אומר לו איך לדבר ולהביע את עצמו
זה שאתה אדמין פה, ושוב אני אומר את זה בפעם המי יודע כמה, לא אומר שאתה אלוהים ולא נותן לך זכות להגיד לאף אחד איך לבטא את עצמו...
תפנים אחי |
|
|
| Dj Moriano |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אתה שם לב מה אתה אומר?
אתה אשכרה אומר לו איך לדבר ולהביע את עצמו
זה שאתה אדמין פה, ושוב אני אומר את זה בפעם המי יודע כמה, לא אומר שאתה אלוהים ולא נותן לך זכות להגיד לאף אחד איך לבטא את עצמו...
תפנים אחי |
גיל, צודק יש לו זכות להגיד מה שהוא רוצה ולהביע את עצמו איך שהוא רוצה אבל עדיין הוא יכל להגיד את זה אחרת, כי שמע זה פוגע שאתה עובד על טראק משקיע בו ואז מישהו אומר לך שזה הדבר הכי מסריח שיש וכו' וכו' |
|
|
|
|