return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
Udi Hakim - God's Gate
View this Thread in Original format
Vman
היי
קטע נחמד שהכנתי
אמביינט כזה לא משהוא חזק
לכל חובבי
Jean Michel Jarre
רק סטרינגים וקצת תופים

Udi Hakim - God's Gate.mp3

תהנו
DJ-Energy
quote:
Originally posted by Vman
היי
קטע נחמד שהכנתי
אמביינט כזה לא משהוא חזק
לכל חובבי
Jean Michel Jarre
רק סטרינגים וקצת תופים

Udi Hakim - God's Gate.mp3

תהנו


סבבה אחי
מוריד עכשיו
:)
Agent-Fire
הינה הוא חזר... :D

נוריד ת'קטע...
MoSH_MaN
לטארק הקודם שלך היה פונטאצייל והרסת אותו לגמרי

עכשויט אחר יששמעתי את זה יש לי רק משהו אחד להגיד :

WTF

מה זה ?
אם לזה אתה קורא אמביט אני הומו

שמע זה כבר לא טראנס ,זה יותר מוזיקה לסרטים קלאסיקות מתח
Vman
אמרתי כבר שזה משהוא שונה שניסיתי
זה פשוט יפה לדעתי לא יודע
זה לא טראק או משהוא זה של 3 דקות מוזר כזה
Scorchio
יא אללה מוש איך אתה תקיף
בנאדם מכין טראק בסבבה מה אתה הורס לו ככה
אפשר להגיד יותר יפה
:rolleyes:
oDrori
הייתי אומר שהז'אנר זה סאונדטראק לא אמביינט, כל אחד וההגדרות שלו.. מממ בשבילי זה יותר שיר אווירה כזה כמו אינטרו מאשר שיר צ'ילאאוט או משהו.. אם תוסיף כזה ברייקביט איטי ושק זה יהיה לא רע... בכל מקרה,
Nice work.
DJ-Energy
מוששששש!!!!!!!!!!!!!!!!!

@$#^$%&#$^*#$%^*%*%


כוס עמק
תפסיק להיות כזה תוקפני ומגעיל!!

איך היית מרגיש אם הייתי אומר לך שהטראק שלך זה חתיכת חרא שלא יודע מאיפה הפליצו אותה?!?!!?

כוס עמק
בבקשה תרגיע
MoSH_MaN
U-P M-Y A-S-S! :p

מי אמר שאני תוקפני זה רק נשמע ככה....

ה-הומו זה היה ביטוי כי זה ממש לא אמביט

זה איזה שיר לסאונדטראק....
DJ-Energy
מה הקשר
זה עדיין לא נעים שמשתמשים במילים כאלו
ביחוד לתאר עוד משהו שאתה משקיע את הזמן שלך ומכין
אז תעשה טובה
פעם הבאה תשמתמש בשפה יותר יפה

Gil Shwarts
quote:
Originally posted by DJ-Energy
מה הקשר
זה עדיין לא נעים שמשתמשים במילים כאלו
ביחוד לתאר עוד משהו שאתה משקיע את הזמן שלך ומכין
אז תעשה טובה
פעם הבאה תשמתמש בשפה יותר יפה



אתה שם לב מה אתה אומר?
אתה אשכרה אומר לו איך לדבר ולהביע את עצמו
זה שאתה אדמין פה, ושוב אני אומר את זה בפעם המי יודע כמה, לא אומר שאתה אלוהים ולא נותן לך זכות להגיד לאף אחד איך לבטא את עצמו...

תפנים אחי
Dj Moriano
quote:
Originally posted by Gil Shwarts



אתה שם לב מה אתה אומר?
אתה אשכרה אומר לו איך לדבר ולהביע את עצמו
זה שאתה אדמין פה, ושוב אני אומר את זה בפעם המי יודע כמה, לא אומר שאתה אלוהים ולא נותן לך זכות להגיד לאף אחד איך לבטא את עצמו...

תפנים אחי


גיל, צודק יש לו זכות להגיד מה שהוא רוצה ולהביע את עצמו איך שהוא רוצה אבל עדיין הוא יכל להגיד את זה אחרת, כי שמע זה פוגע שאתה עובד על טראק משקיע בו ואז מישהו אומר לך שזה הדבר הכי מסריח שיש וכו' וכו'
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement