| netroM |
Oliver Lieb skal spille litt på Club PI 27. Oktober.

Eneste reklamen jeg har sett om det var en info om at Nilz har "pre-ticket" salg.
Ah, 20 år.
Lættis. Jaja, får vente til neste gang da, jeg som bare er 19 og noen måneder...
Militæret først :) |
|
|