|
Wie gaat er allemaal naar ADE Armada Night?
|
View this Thread in Original format
| TranceGenetic |
| Wie gaat er hier allemaal naartoe. Deze vrijdag 19/10/2007 in amsterdam! |
|
|
| MikeVee |
Ik ga vanavond wel naar Amsterdam, maar naar de Powerzone voor de In Between Tour:
Paul van Dyk
Alex Morph
Steve Porter
Stef Vrolijk
Remy
Peter Gelderblom
:tongue2 |
|
|
| Kelly* |
| quote: | Originally posted by TranceGenetic
Wie gaat er hier allemaal naartoe. Deze vrijdag 19/10/2007 in amsterdam! |
me! ;) |
|
|
| Progrez |
| Toch liever Retro Acid, morgen in de Vooruit. Die Armada avonden hebben hun beste tijd wel gehad. |
|
|
| TranceGenetic |
Het was een bangelijke armada night :happy2: . Spijtig dat we met niemand niet hebben kunnen afspreken ofzo. Want gisteren voor dat we vertrokken, was dit forum "down for maintenance", dus ik kon niet meer kijken wie er allemaal ging...
Hoe was het in de powerzone en de vooruit? En kelly misschien hebben we mekaar wel tegegekome :tongue2 . Maar ik heb precies maar weinig Belgen gezien..
edit: weet er misschien iemand waar je fotos van de armada night kunt vinden? |
|
|
| Kelly* |
Twas idd absoluut geen slecht feestje.
Waren er beetje later... hebben Matthew Dekay, Armin van Buuren en Markus Schulz gehoord. Armin vondek echt goed. Dikke sfeer!
Absoluut geen idee waar ge fotos kunt vinden. Ik moest er normaal maken maar camera heeft nieuwe lens nodig :( |
|
|
| Gevork |
| quote: | Originally posted by Kelly*
Twas idd absoluut geen slecht feestje.
Waren er beetje later... hebben Matthew Dekay, Armin van Buuren en Markus Schulz gehoord. Armin vondek echt goed. Dikke sfeer!
Absoluut geen idee waar ge fotos kunt vinden. Ik moest er normaal maken maar camera heeft nieuwe lens nodig :( |
Hoe was Matthew?
:cool: |
|
|
| TranceGenetic |
Die eerste Deejays waren ook wel goe. Een paar vette house liekes.
Mathew begon maar zwakskes en brak eigelijk meteen een beetje af wa de vorige deejays opgebouwd hadden vond ik, maar dat heeft hij na een tijdje ruimschoots goedgemaakt! Eigelijk had ik verwacht dat Matthew ook een beetje meer trance ging draaie, maar niet veel van gehoord. Wat hij dan wel speelde waren onbekende voor mij, maar zoals gezegd na een tijdje zaten daar echt wel bommekes tussen.
En dan kwam Armin op. Hij begon al direct met Big Sky en samen met de laserkes, was dit wel een kippevel moment :tongue2 . Wel een beetje TE druk bij Armin. Maar hij was zoals altijd wel bangelijk.
Bij Markus Schulz was er weer terug meer plaats, maar ik vond dat hij niet veel moest onderdoen voor Armin, goede afsluiter.
Spijtig van die lens, Kelly.
EDIT: op youtube staan filmpjes: hier Big sky
Op een gegeven moment ging er iemand met een camera door het publiek. Enig idee voor wat dat was ofzo? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by TranceGenetic
EDIT: op youtube staan filmpjes: hier Big sky
|
lol @ dansende grieten.
zag er wel ambiance uit precies. zijn er tracklists online? |
|
|
| Real |
| Kvind die Big Sky een afschuwelijk cheesy plaatje eerlijk gezegd. :nervous: |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Real
Kvind die Big Sky een afschuwelijk cheesy plaatje eerlijk gezegd. :nervous: |
hmm, ik vind het 'ok', maar ook niet meer dan dat. Beetje te veel Holding On To Nothing II, hoewel laatstgenoemde beter was imo. |
|
|
| Kelly* |
Tracklist van Armin zijn set:
Tracklist:
01. John O'Callaghan feat. Audrey Gallagher - Big Sky (Original Mix / Intro Edit)
02. Paul van Dyk & Starkillers & Austin Leeds feat. Ashley Tomberlin - New York City
03. First State feat. Anita Kelsey - Falling
04. Hybrid - Finished Symphony (Deadmau5 Remix)
05. Deadmau5 - Arguru
06. ID
07. Peter Martijn Wijnia - Not The End
08. The Blizzard - Kalopsia (Monogato's Filth Remix)
09. The Doppler Effect - Beauty Hides In The Deep (John O'Callaghan Remix)
10. Onova - Platitude
11. Armin van Buuren - The Sound Of Goodbye (Nic Chagall's Drumbeat Re-Edit)
12. M6 - Destination 6
13. Dave 202 - Louvre
14. W&W - Mustang
15. ID
16. U2 - Beautiful Day (Pascal Feliz Bootleg Mix) |
|
|
|
|