return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
ביקיני בשלושים מיליון דולר!
View this Thread in Original format
uzi
ביקיני בשלושים מיליון דולר!
THE_BLUE_DRAGON
אהההה ראיתי אותה לפני שבוע בבריכה של אור יהודה

כנס לפה יש גם ביקיני יקרים
www.tesao.co.il
סיימתי שלשום לבנות
uzi
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אהההה ראיתי אותה לפני שבוע בבריכה של אור יהודה

כנס לפה יש גם ביקיני יקרים
www.tesao.co.il
סיימתי שלשום לבנות

ראית אותה עם או בלי הביקיני? :D
אתר חמוד בנית.
THE_BLUE_DRAGON
quote:
Originally posted by uzi
ראית אותה עם או בלי הביקיני? :D


יש הבדל?
:D
Viber
טוב לפחות תעשה לי מחיר על הבחורה...
uzi
quote:
Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יש הבדל?
:D

יש הבדל של 30 מיליון דולר...
תשמע, זה לא הולך ברגל! :D
uzi
תמונות רקע גדולות עם חזון לשולחן העבודה:
http://wallpapers.free-review.net/75.htm

הינה הכתובת הראשית
http://wallpapers.free-review.net/
THE_BLUE_DRAGON
חינם לוקחים
:rolleyes:
YoraY
נו בחייט אני ממש מוחה על הביקיני הזה 30 מיליון דולר יש מספיק דברים נורמאלים לעשות עם כסף כזה בעולם שלנו...


30 מיליון!

אחח כמה מיליוני מורעבים היו יכולים להנות מהכסף הזה
אבל לא.. ביקיני... ועוד איזה פריט לבוש דבילי כאילו עם כל הכבוד לדוגמנית ולתמונה הפצצה... מי תלבש תזין הזה
black_mammmba
שלושים מיליון ועדין יעלם בבריכה תוך 5 דקות לא תמצא את זה.

לפחות יחברו GPS:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement