|
ביקיני בשלושים מיליון דולר!
|
View this Thread in Original format
| uzi |
ביקיני בשלושים מיליון דולר!
 |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
אהההה ראיתי אותה לפני שבוע בבריכה של אור יהודה
כנס לפה יש גם ביקיני יקרים
www.tesao.co.il
סיימתי שלשום לבנות |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
אהההה ראיתי אותה לפני שבוע בבריכה של אור יהודה
כנס לפה יש גם ביקיני יקרים
www.tesao.co.il
סיימתי שלשום לבנות |
ראית אותה עם או בלי הביקיני? :D
אתר חמוד בנית. |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
| quote: | Originally posted by uzi
ראית אותה עם או בלי הביקיני? :D |
יש הבדל?
:D |
|
|
| Viber |
| טוב לפחות תעשה לי מחיר על הבחורה... |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by THE_BLUE_DRAGON
יש הבדל?
:D |
יש הבדל של 30 מיליון דולר...
תשמע, זה לא הולך ברגל! :D |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
חינם לוקחים
:rolleyes: |
|
|
| YoraY |
נו בחייט אני ממש מוחה על הביקיני הזה 30 מיליון דולר יש מספיק דברים נורמאלים לעשות עם כסף כזה בעולם שלנו...
30 מיליון!
אחח כמה מיליוני מורעבים היו יכולים להנות מהכסף הזה
אבל לא.. ביקיני... ועוד איזה פריט לבוש דבילי כאילו עם כל הכבוד לדוגמנית ולתמונה הפצצה... מי תלבש תזין הזה |
|
|
| black_mammmba |
שלושים מיליון ועדין יעלם בבריכה תוך 5 דקות לא תמצא את זה.
לפחות יחברו GPS:rolleyes: |
|
|
|
|