|
תקליטנית או סתם חרמנית
|
View this Thread in Original format
| Segev |
| איך היא נחשבת תקלטנית טובה? :D |
|
|
| uzi |
| תשמע, היא "פתוחה" להרבה סגנונות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| בואו נגיד שכמו בכל דבר בטבע יש סוג של איזון בין הגוף והמראה שלה לבין התקלוט שלה...אז היא קיבלה יופי מדהים...אבל כדי ג'יית? משעממת כל כך...חוויה חד חושית בלבד |
|
|
| uzi |
אנשים, כל תמונה זה בחורה אחרת.
סתם תמונות בשביל הכיף! :D |
|
|
| sabi10 |
נשאר רק למצוא את המועדונים שבהן בן מתקלטות
האהאהא :D :cool: |
|
|
| uzi |
חחחחח סאבי, זה היה טוב!
ואל תשכח להביא אטמי אוזנים, כי הסאונד בדרך כלל זוועה במועדונים! |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by uzi
חחחחח סאבי, זה היה טוב!
ואל תשכח להביא אטמי אוזנים, כי הסאונד בדרך כלל זוועה במועדונים! |
את מי בכלל מעניין הסאונד במקרה הספציפי הזה
האהאהאהא :eyes: :haha: |
|
|
| YoraY |
צ'אאאאאאאק הייתי מחורר לה תצורה ראאאאאאאר :):):) |
|
|
| gErver |
אוי הזוועות,
שווה לראות. |
|
|
|
|