return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

 
תקליטנית או סתם חרמנית
View this Thread in Original format
uzi











Segev
איך היא נחשבת תקלטנית טובה? :D
uzi
תשמע, היא "פתוחה" להרבה סגנונות.
Glenn-Holmes
בואו נגיד שכמו בכל דבר בטבע יש סוג של איזון בין הגוף והמראה שלה לבין התקלוט שלה...אז היא קיבלה יופי מדהים...אבל כדי ג'יית? משעממת כל כך...חוויה חד חושית בלבד
uzi
אנשים, כל תמונה זה בחורה אחרת.
סתם תמונות בשביל הכיף! :D
sabi10
נשאר רק למצוא את המועדונים שבהן בן מתקלטות


האהאהא :D :cool:
uzi
חחחחח סאבי, זה היה טוב!
ואל תשכח להביא אטמי אוזנים, כי הסאונד בדרך כלל זוועה במועדונים!
sabi10
quote:
Originally posted by uzi
חחחחח סאבי, זה היה טוב!
ואל תשכח להביא אטמי אוזנים, כי הסאונד בדרך כלל זוועה במועדונים!


את מי בכלל מעניין הסאונד במקרה הספציפי הזה

האהאהאהא :eyes: :haha:
YoraY


צ'אאאאאאאק הייתי מחורר לה תצורה ראאאאאאאר :):):)
gErver
אוי הזוועות,

שווה לראות.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
 
Privacy Statement