|
Hörlur?
|
View this Thread in Original format
| RagingEskimo |
Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på?
Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? :conf:
Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo. |
|
|
| Dj_ExOn |
Dessa har jag som bärbara..
Klassiker med attans bra bas återgivning!! Diskanten är det inte heller något fel på.. |
|
|
| Vitryss |
Eftersom jag är mycket coolare och annorlunda än alla andra i den grå massan har jag såna här: ;)
Koss Ear Plugs |
|
|
| NordLight |
| quote: | Originally posted by RagingEskimo
Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på?
Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? :conf:
Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo. |
Sennheiser kanske inte är så estetiska, men återger oftast den verkliga ljudbilden. Så ska du även göra lite egen musik, kan dessa vara ett bra val...
Greetz
NordLight |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by dbl
dessa här jag
dem e riktigt bra.. enligt mig iallafall |
gillar inte att det är sladd till båda öronen så att säga |
|
|
| SteveTranz4ever |
Själv började jag vid tidig ålder å lyssna på musik, detta var mina första och enda.... nää

Nu har jag några SONY nånting (kan inte hitta dom just nu)
:) |
|
|
| x-dream |
| Hehehe nice pic steve..... |
|
|
| verminator |

behøver jeg å si mer?
litt dyre, men veldig bra :D
greetz from norge ;) |
|
|
| x-dream |
| Technomannen på besök.....Nic pic vermi.....:D :D :D |
|
|
| st_eff |
| Rekommenderar Grado SR80. Många på nätet verkar vara mycket nöjda, och jag kan bara hålla med. |
|
|
|
|