return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Hörlur?
View this Thread in Original format
RagingEskimo
Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på?
Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? :conf:

Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo.
reveal
dessa hörlurar har jag, och jag är mycket nöjd

http://www2.webon.net/cgi-bin/hifi_...p/sh.cgi?AHD750
Dj_ExOn
Dessa har jag som bärbara..

Klassiker med attans bra bas återgivning!! Diskanten är det inte heller något fel på..
Vitryss
Eftersom jag är mycket coolare och annorlunda än alla andra i den grå massan har jag såna här: ;)

Koss Ear Plugs
NordLight
quote:
Originally posted by RagingEskimo
Vad för lur skulle ni känna vara värt att lägga surt förvärvade slantar på?
Går som bäst i tankar på att köpa nya och suktar (förstås) efter mdrv700 (eller 900 numer kanske iofs), men känner att dessa trots prisraset ligger aningens för högt? Samt när Sennheiser känns estetiskt klumpiga...? :conf:

Användningsområden blir väl mest för eget bruk till div bärbart och dator/stereo.



Sennheiser kanske inte är så estetiska, men återger oftast den verkliga ljudbilden. Så ska du även göra lite egen musik, kan dessa vara ett bra val...

Greetz
NordLight
dbl
dessa här jag

dem e riktigt bra.. enligt mig iallafall
reveal
quote:
Originally posted by dbl
dessa här jag

dem e riktigt bra.. enligt mig iallafall


gillar inte att det är sladd till båda öronen så att säga
SteveTranz4ever
Själv började jag vid tidig ålder å lyssna på musik, detta var mina första och enda.... nää



Nu har jag några SONY nånting (kan inte hitta dom just nu)


:)
x-dream
Hehehe nice pic steve.....
verminator



behøver jeg å si mer?

litt dyre, men veldig bra :D

greetz from norge ;)

x-dream
Technomannen på besök.....Nic pic vermi.....:D :D :D
st_eff
Rekommenderar Grado SR80. Många på nätet verkar vara mycket nöjda, och jag kan bara hålla med.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement