|
De line-up van Sensation is bekend
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
(van de id-t website):
Sensation White:
Erick E
Armin
Gielen
Jean
Marcello
Beetje tegenvaller vind ik.
Sensation Black:
Michel de Hey
Marco V
Cris Liebing
Picotto
Dana
Dit ziet er al wat beter uit. Maar voor de prijs (55Euro) is het toch wat magertjes vind ik.
Wat jullie? |
|
|
| Dr. Kuipers |
| Was daar niet al een thread over ;) |
|
|
| Gurian |
Ja dat was er al en die staat niet zover onder deze :D
Maja goed kijke is lastig zo vroeg in de ochtend :D:D |
|
|
| Miss Proximus |
| hey cosmic, als je er nog bent..je kunt heel makkelijk je eigen threads colsen...of misschien zelfs deleten als dat nog werkt :) |
|
|
| SnuggLe |
Ik wilde net zeggen...anders lees je even goed :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Cosmic Guy |
Sorry, foutje, had die andere thread dus nog niet gezien.
Beschouw deze maar als closed...... |
|
|
| Miss Proximus |
uuh...maar hij is nog open?:conf: :conf:
delete m dan zelf ff!! |
|
|
| Cosmic Guy |
| Kan je me dan uitleggen hoe hem kan closen? Ook misschien handig voor een volgende keer als ik weer eens niet oplet...:stongue: |
|
|
| Miss Proximus |
onderaan deze pagina staan admin options, daar kun je zo'n venstertje uit laten springen :D en daar staat op thread closed o.i.d. dat kun je aanklikken :)
en anders doe je gewoon edit/delete van je eerste post en dan bovenaan vakje voor "delete"button aanvinken :) maar dat moet binnen 3 uur geloof ik :p
suc6 ;) |
|
|
|
|