|
חחח, שאלה לי אליכם!
|
View this Thread in Original format
| Gil Shwarts |
מישהו כאן רואה ת'תוכנית בערוץ 2 בכל יום שישי שקוראים לה
"מהפך"?
באמא שלי מזה התוכנית האינפנטילית הזאת?
באמת, זה כאילו שבני הזוג יורדים אחד על השני על המראה שלהם
זה כזה דבר מטומטם
למרות שאם היו מזמינים אותי אז חופשי הייתי הולך (זה חינם! חחחחחחחחחח) |
|
|
| hamburgerboefje |
| ha ha ha ha wat een humor zeg! Ik lig helemaal scheef van het lachen... |
|
|
| NyKoN |
בואנה אחי
חשבתי בדיוק כמוך
אני עדיין חושב
התכנית הכי מפגרת שראיתי בחיים שלי
בזבוז של זמן וכסף |
|
|
| Agent-Fire |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
ha ha ha ha wat een humor zeg! Ik lig helemaal scheef van het lachen... |
What did you tried to say? :D |
|
|
| §chop¥ |
| quote: | Originally posted by hamburgerboefje
ha ha ha ha wat een humor zeg! Ik lig helemaal scheef van het lachen... |
צודק אחי ...
גם אני חשבתי על זה |
|
|
| Scorchio |
למה לפעמים יש כוסיות
אבל היום הביאו איזה אחת פצצצה!!!!!
רק אורנה דץ הזאת מעצבנת |
|
|
| DjChook |
| חחחחח תכל'ס, חרא תוכנית |
|
|
| Hell_Copter |
חחחחחחח חרא של תכנית...
זה כזה דפוק למה לוקחים איזה אחת... אומרים לה את מכוערת
והופכים אותה לטיפה פחות מכוערת
למי אכפת מזה?! |
|
|
| oDrori |
תכנית מפגרת... צריך להיות טרד של תוכניות מפגרות מצחיקות מדי וחסרות סיבה לצפייה...
איזה תכנית מצחיקה אבל... נראית כמו מסיבה של סנובים באמצע פרסומת לאיזה מוצר |
|
|
|
|