| Fray Dee |
Hoi
Ik ben sinds Extrema afgelopen jaar een enorme fan van Housequake en ben daarna nog naar de Effenaar 12 oktober in Eindhoven geweest om hun te zien draaien.
Weet iemand of er een tracklist van Extrema 2007 of 12 oktober Housequake in de Effenaar te krijgen is?
Thanxx |
|
|