|
די.ג'יי.דן או סתם שקרן
|
View this Thread in Original format
| uzi |
במצעד התקליטנים של
DJ MAGAZINE
ב 2006 כיכב במקום החמישי
DJ DAN
הלא-ידוע.
בתוצאות המצעד 2007 הוא נעלם לגמרי מכל 150 המקומות.
מה דעתכם על זה? |
|
|
| romigi |
נו מה נסגר איתכם, הוא הועף מהרישמה של השנה עקב הימצותו כרמאי הצבעות.
נפסל די גי דן, קריסטופר לורנס, ולמרבה ההפתעה גם האחים פלאש.
יחד עם זאת אני די בטוח שלפחות שליש מהרשימה הזאת משחקים בהצבעות |
|
|
| uzi |
WOW!
אני לא ידעתי את זה!
אתה יודע מה זה אומר?
זה אומר שאפילו תקליטן חדש שמגיע למקומות הראשונים לא משנה דבר בסצנה!
תקליטנים במקומות הראשונים בכלל לא צריכים את
DJ MAGAZINE!
בדיוק ההפך, המגזין מתפרסם באמצאות השמות של התקליטנים.
אמרתי לכם את זה מיליון פעם!!!!!!!!!!!!!
אילן, אני מת לראות איך תצדיק את זה הפעם?
הדוגמה של דן היא סטירת לחי עצבנית למגזין ומוכיחה את שיא הניצול הפרסומי שלו.
היום אני הולך לישון עם חיוך ענק על השפתיים משתי סיבות:
הראשונה שארמין מקום ראשון והשניה שסוף סוף ברור לכולם שהמצעד הזה חרטא!
 |
|
|
| romigi |
עוזי יקירי, אתה כלכך ראש בקיר שזה לא יאומן.. כאילו ממש ..
ראבק המגזין הזה קיים המון שנים.. לפני העשור הזה. המצעד הזה קיים המון שנים.. ופעם הוא היה מאוד משקף. והמגזין עצמו היה מאוד פופולרי בעידן שהמדיה הדיגיטלית לא הייתה כלכך מתקדמת ואני מדבר איתך על עשרות אלפי מנויים ותפוצה עולמית כולל ישראל..
וכבר אמרתי לך לפני כל יציאה חסרת בסיס תכין שיעורי בית.. ותבדוק..
זה פשוט מגוחך מה שאתה רושם..
המגזין הזה היה מפורסם, ולא צריך שום תקליטן ושום כלום. ההפך להופיע על שעריו היה נחשב להישג חסר תקדים.
אז כאילו באמת.. תמחק את החיוך
הדבר היחיד שחבל זה שעם הזמן איכות המגזין ירדה ואיכות המצעד נהייתה בקאנטים |
|
|
| Glenn-Holmes |
אני רק אשאל שאלה מאוד מעניינת על סמך המשפט האחרון של עוזי
אם אתה כל כך שמח ש"הוכח" שהמצעד הוא חרטא אז למה משמחת אותך העובדה שארמין כבש את המקום הראשון? |
|
|
| uzi |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
אני רק אשאל שאלה מאוד מעניינת על סמך המשפט האחרון של עוזי
אם אתה כל כך שמח ש"הוכח" שהמצעד הוא חרטא אז למה משמחת אותך העובדה שארמין כבש את המקום הראשון? |
כי יפה לראות שהטוב ניצח בים של זיופים ואינטרסים!
זה לא קורה הרבה...
די ג'יי דן והאחים פלאש הם הוכחה מעולה שהמצעד לא משנה כלום אפילו שאתה מגיע למקומות הראשונים!
הוא לא שנה משכורות, לא שינה פרסום, לא שינה את לוח ההופעות כלל!
מי שדורג גבוהה לא נהפך לכוכב בגלל המגזין!
ומי שדורג נמוך הוא לאו דווקא אנונימי או חלש!
אתם יכולים להמשיך להתלהב מהמצעד כמה שתירצו, שיהיה לכם לבריאות. |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
כי יפה לראות שהטוב ניצח בים של זיופים ואינטרסים!
זה לא קורה הרבה...
די ג'יי דן והאחים פלאש הם הוכחה מעולה שהמצעד לא משנה כלום אפילו שאתה מגיע למקומות הראשונים!
הוא לא שנה משכורות, לא שינה פרסום, לא שינה את לוח ההופעות כלל!
מי שהיה שם קטן לא הפך לכוכב בגלל הדירוג!
ומי שדורג נמוך הוא לאו דווקא אנונימי!
אתם יכולים להמשיך להתלהב מהמצעד כמה שתירצו, שיהיה לכם לבריאות. |
א. אני לא מתלהב מהמצעד
ב. תשאל את האחים פלאש איך נראה לוח ההופעות שלהם לפני שהם נכנסו לראשונה לפני 3 שנים לדי ג'יי מאג
תשאל את הפלאשים מה עשתה להם העליה הגדולה למקום ה-21 שנה שעברה
יודע מה אל תשאל
שתי טורים ענקיים בברזיל
עוד אחד במזרח הרחוק
ואני מדבר איתך על טורים של חודש עם מספר דו ספרתיח של מסיבות שהגדולות שבהן מול קהל של אלפים רבים
עוזי למה לעזאזל אתה לא מיישם את דברי רומן
אם אין לך מושג במשהו
פשוט אל תכתוב לגביו
אתה יוצא מאוד קטן בפוסטים הכביכול חכמים שלך
אתה לא אדם טיפש אז בבקשה בפעם הבאה שתזרוק משהו באוויר תשתדל לעשות עליו בדיקה כלשהי לפחות |
|
|
| uzi |
רגע, אז אתה רוצה להגיד לי שהם היו בשיא ואחרי הפריצה במצעד הם פתאום נפלו?????
איך פתאום????
מה קרה????
די אילן, נו באמת... |
|
|
| uzi |
כל תקליטן רוצה להכנס למצעד רק על מנת לפרסם את עצמו באמצעות המגזין.
אם לא אז למה כותב באתר שלו שילכו להצביע בשבילו במצעד?
אם תחשבו על זה, השמות הקטנים לא מרוויחים כלום עצם היותם במקום כמו 77.
אז מה יצא?
שהמגזין הרוויח את הפרסומת שהתקליטן עשה בשבילהם באתר ובהופעות.
מי שלא מבין את זה, לא יודע דבר וחצי דבר על פרסום בעולם האומנות, ומה אנשים מוכנים לעשות על מנת להרוויח ולהצליח! |
|
|
| black_mammmba |
זה התוצר האחרון של
DJ DAN
01-delerium-lost_and_found__dj_dan_club_mix.mp3
05-delerium-lost_and_found__dj_dan_radio_edit.mp3
07-delerium-lost_and_found__dj_dan_dub_mix.mp3
כנראה שהוא עדין לא "מת". |
|
|
| uzi |
| חחחח... מעניין כמה מעריצים של דן יש בפורום שלנו! :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by uzi
כל תקליטן רוצה להכנס למצעד רק על מנת לפרסם את עצמו באמצעות המגזין.
אם לא אז למה כותב באתר שלו שילכו להצביע בשבילו במצעד?
אם תחשבו על זה, השמות הקטנים לא מרוויחים כלום עצם היותם במקום כמו 77.
אז מה יצא?
שהמגזין הרוויח את הפרסומת שהתקליטן עשה בשבילהם באתר ובהופעות.
מי שלא מבין את זה, לא יודע דבר וחצי דבר על פרסום בעולם האומנות, ומה אנשים מוכנים לעשות על מנת להרוויח ולהצליח! |
טוב עוזי אתה משיך ללכת עם הראש בקיר בהצלחה...
אין לי מה להגיד..פשוט תקרא משרומן רשם לך...
אהה וקצת הבנת הנקרא...אתה פשוט לא מתאמץ אפילו לקרוא אלא רק למלא עוד פוסטים בשטויות - איפה לעזאזל ואיך הבנת שאמרתי שמאז שהם נכנסו למצעד הם הדרדרו? באמת תגיד לי הבנת הנקרא בסיסית אפילו אין? |
|
|
|
|