|
Asot - איפה אפשר לשמוע בארץ?
|
View this Thread in Original format
| GbeTech |
מה קורה אנשים.
תצחקו עליי, אבל רק היום גיליתי שארמין מנגן כל שבוע פרקים של A State of Trance :p
מתי הוא מנגן בד"כ ואיך אני יכול לשמוע לייב? יש דרך להוריד את הפרקים?
תודה |
|
|
| uzi |
הכתובת היא
www.di.fm
בערוץ של הטראנס. עדיף להשתמש בתוכנת
WINAMP.
שידורים כל ימי חמישי בשעה 9 בלילה.
עכשיו הזיזו את השעון שעה אחורה אז זה יוצא בשעה 8.
את התוכנית ניתן להוריד דרך שחר שפנק פה בהורדות מ
RAPID SHARE
וגם אפשר דרך פורומים ואתרים של שיתוף סטים, דרך הביטורנטים ותוכנות השיתוף.
התוכנית רצה כבר 6 שנים כל שבוע, איזה חמוד אתה שלא ידעת!
איזה קטע, בדיוק נתתי לחבר שלי איזה 10 די.וי.די עם כל הפרקים!
לסיום סיומת הינה עוד אתר רדיו אינטרנטי של טראנס
www.etn.fm
אם תרצה עוד אז תרשום. |
|
|
| GbeTech |
| quote: | Originally posted by uzi
הכתובת היא
www.di.fm
בערוץ של הטראנס. עדיף להשתמש בתוכנת
WINAMP.
שידורים כל ימי חמישי בשעה 9 בלילה.
עכשיו הזיזו את השעון שעה אחורה אז זה יוצא בשעה 8.
את התוכנית ניתן להוריד דרך שחר שפנק פה בהורדות מ
RAPID SHARE
וגם אפשר דרך פורומים ואתרים של שיתוף סטים, דרך הביטורנטים ותוכנות השיתוף.
התוכנית רצה כבר 6 שנים כל שבוע, איזה חמוד אתה שלא ידעת!
איזה קטע, בדיוק נתתי לחבר שלי איזה 10 די.וי.די עם כל הפרקים!
לסיום סיומת הינה עוד אתר רדיו אינטרנטי של טראנס
www.etn.fm
אם תרצה עוד אז תרשום. |
תודה אחי...
חח כן זה ממש לא אופייני לי :toothless
10 ה DVD... אתה חיברת אותם או שזה ניתן להשגה איפשהו ברשת...? |
|
|
| uzi |
| ניתן למצוא כל מני מקורות להורדת פרקים ישנים, אבל הם מאוד מדלדלים! |
|
|
| GbeTech |
| כלומר הפרקים לא נועדו ממש להיות אוספי VA אלא יותר "לשמוע שמריצים ברדיו, לזכור את הטראקים שאהבת ולחכות לפרק הבא" |
|
|
|
|