return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
zaterdag: Full On Ferry
View this Thread in Original format
jp
Dus! :wtf:
Ultravibe!
Als Udc het niet vernaait, kan het aardig gek worden. Muzikale concept is in ieder geval dik in orde. :)

Mijn grootste zorg is het geluid, wat vorige week bij Partyraiser ook door Udc in Ahoy erg slecht was, volgens vele PF-ers. Gelukkig heeft deze cheap ass toch een free e-ticket gekregen. ;)
Gonzo
Gaat hem wel worden ;)
Enrico
Aanwezig :)

Zaal is open vanaf 22:00, en blijkbaar zijn er nog kaarten.
Erick E is blijkbaar de eerste gast dj om 23:30.

Hopenlijk gooit ie er nog een aantal klassiekers doorheen. Als ik de intro op de site moet geloven, zit dat wel goed :)


"For those who are fan of Dutch house legend Erick E, please make sure you come early to Full on Ferry.
DJ Erick E is the first guest DJ of the night and enters the DJ Booth at 23.30 hrs for a spectacular kick off !"
Muppy
Hoe was het?:conf:
Ultravibe!
Muzikaal echt ruim boven verwachting! Ik vond alle b2b setjes eigenlijk wel erg lekker, denk dat het idee om via de gekozen artiesten variatie over de avond te brengen erg goed is gelukt. Cosmic gate, Fedde, Christopher Laurence en Secret Cinema, deden hun ding prijzenswaardig. Tel daar alle mogelijke legendarische producties van misschien wel de beste trance producer ooit bij op. Laatste uurtje was echt kippenvel met al die classics, zoiets maak je niet vaak mee. :eyespop:
jp
Paar pics dan maar :)



















Chicane
quote:
Originally posted by jp
Paar pics dan maar :)





Hier kan je je toch helemaal kapot aan lopen ergeren.. kom je nou naar zo'n feest om alleen maar van die kansloze YouTube films te maken die 1) Niet hoorbaar zijn omdat de bass te hard is, 2) Niet zichtbaar zijn omdat 3 Megapixels echt geen contrast heeft?
magrec
quote:
Originally posted by Chicane
Hier kan je je toch helemaal kapot aan lopen ergeren.. kom je nou naar zo'n feest om alleen maar van die kansloze YouTube films te maken die 1) Niet hoorbaar zijn omdat de bass te hard is, 2) Niet zichtbaar zijn omdat 3 Megapixels echt geen contrast heeft?


Gast....laat die lui toch lekker. Leuk voor later.
Daarnaast worden die apparaten steeds beter met opnemen van geluid en beeld :rolleyes:
jp
Gordon nog gespot op het vipdeck :D

eieregooie
Ik ben met Armin Only achter m aan gereden en heb zodoende zonder gezeik voor de deur van de VIP geparkeerd :toothless
limin_li
I hate to break everything into English. But how was Breakfast vs Ferry Corsten's set?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement