return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מישהו הולך היום לסטודיאו
View this Thread in Original format
DjChook
אני יודע שזה קצת באיחור אבל רציתי לדעת עם מישהו יוצא היום לדיסקוטק בקיבוץ גלויות

סטודיאו משהו
DjNumShum
כן אני יהיה שם
אני יוצא עכשיו
בייביי
MoSH_MaN
הייתי גמור לגמרי

לא יכלתי לזוז
Hell_Copter
התקשרו אליי בקשר למסיבה הזאת אבל אף אחד מהחברים שלי לא רצה לבוא
וגם יש מגן מחר בתנ"ך צריך לשבת כל היום ללמוד
eXeTik
אני וגיא (Nemesis)
היינו, מסיבה סוף הדרך...
Dj Moriano
אני יודע שזה לא קשור כל כך אני פשוט חייב להגיד שאחי
יצאה לך חתימה א-ד-י-ר-ה יצא ממש ממש יפה.....
DjChook
הייתי
לא הכי נהנתי
למרות שלא שילמתי נסיעות והייתה לי ולחברים הנחה בכניסה

פשוט הם היו כל הזמן ברחבה המגעילה של השנות 70-80
ורק קצת בטרנס
ולא התחשק לי לרקוד לבד

אז היה סתם כזה

:)
Hell_Copter
היית מחפש אנשים אחרים שאתה מכיר והיית צריך להיות איתם
אין מצב שאני יהיה ברחבה כזאת במסיבה
בעצם יש מצב... רק כדי להתחיל עם בנות
DjNumShum
וואי עוד פעם למה לא אמרתם שאתם באים היינו מארגנים מפגש..
דווקא ממש נהניתי
אהבתי תמקום!!!!!
ועידן גוטמן הביא סט סוףףףףף...
DjChook
דווקא הזה שלפניך שם את כל השירים המפוצצים

וכמה זמן עידן גוטמן היה ? ממש קצת לא ?
וזה שאחריו שם מוזיקה שאני ממש לא אוהב

אני אפילו לא יודע מה זה

רק שהוא שם לקראת הסוף
GODD
היה נורמלי

בכל מקרה היה מסיבה נחמדה, לא יותר מיזה
הייתי שם לפני חודש במסיבה שהייתה יותר טובה
ולדעתי האקו (המקום הקודם שלהם) היה יותר מוצלח

DjNumShum
איזה קצר
עידן גוטמן נתן סט של איזה שעה וחצי נראה לי
eXeTik
עידן הביא סט בנזונה! אבל זה שאחריו... אלוהים, העדפתי כבר את הרחבה השניה עם ה
80's...
מה שהוא שם בהתחלה היה ממש מגעיל... אני זוכר איך שהוא עלה הוא שם איזה טראק בסגנון ברזילאי כזה, איך נקרענו עליו... העיקר עושים עליו כשהוא נכנס
"קבלו את איך שלא קוראים לו- ההבטחה של הדור הבא"
חחחחחחחחח! :stongue:

ד"א- קיבלתם את זאתי עם שיער שחור ארוך- צמות כזה, הייתה מסטולה לגמרי
היא באה כזה רוקדת לידי פתאום נופלת עלי- אני כזה "כמה שתית"?
היא נראה לי בסרטים עושה לי "איבדתי את החברות שלי... איםה הם"?
אחרי זה היא עושה כזה "אפשר לרקוד פה בינתיים"? אמרתי לה סבבה והזזתי אותה לכיוון חבר שלי, אחרי זה היא בכלל נפלה על הריצפה.
:stongue: :stongue: :stongue:

בהזדמנות- מי נראה איך? יכול להיות שראיתי אחד ממכם ואולי אני זוכר...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement