|
טראנס בעברית - זרמו איתי רגע
|
View this Thread in Original format
| uzi |
גלשתי להנאתי באינטרנט ולפתע אני נפגש עם העמודים הבאים.
קראו את השמות של האלבומים במפתע של דן קאנר מהרדיו:
http://he.israel-music.com/armin_van_buuren/
http://he.israel-music.com/tiesto/
איזה קטע! איך זה נשמע מוזר ומשום מה דבילי כשזה מתורגם לעברית.
דמיינו לעצמכם תוכנית טראנס מתורגמת לעברית:
זה היה "נער הפלאסיק" בקטע טכנו-טראנס חדיש בשם "אמבטיה עשוייה מכסף"
ולאחר מכן קטע מרשים מאת "שער קוסמי" עם "דניס ריברה", בשם "גוף בעימות".
ועכשיו להיט מרטיט מבית היוצר של "מעל ומעבר", בשם "חמש".
תהנו! |
|
|
| black_mammmba |
מזכיר לי את איכות התירגומי השמות לסרטים בארץ.
Three_Drives-Greece_2000
שלושה נהגים - יוון 2000
ומה עם :
שלושה נהגים על ווניל (:eyes: ) - שקיעה באיביזה
Sunset On Ibiza-Three Drives On A Vinyl
First State Featuring Anita Kelsey - Falling
או בעברית :
"מצב ראשון" בשיתוף אניטה קאלסי - נופלת :wtf:
מעל ומעבר ואנדי מור - אוויר לחיים.
Above_and_Beyond_Vs_Andy_Moor-Air_for_Life
מר-פות שולץ -שום דבר לא יהיה כמו בפעם שעברה .
Markus_Schulz_-_Never_Be_The_Same_Again
ג'וס שכחון - בצעק.
Jose_Amnesia_feat._Jennifer_Rene_-_Louder
ג'וס שכחון -לא ישנה שום דבר.
Jose_Amnesia_Feat_Jennifer_Rene-Wouldnt_Change_A_Thing
אפסליון קוסמי - מחשבה תמימה.
Kosmas Epsilon - Innocent Thoughts
ואי אפשר בלי השיא ?
אופנוע- כאשר השיא יגיע.
התרגום לעיברית זה נשמע כמו שנותנים את הכינויים לשחקי/יות פורנו בארה"ב
שבוע מצויין שיהיה לנו. |
|
|
| uzi |
אופנוע! :D :D :D
חחחחחחח... זה היה טוב!
שמענו כרגע את להיט הקיץ הסוחף "חדר לבן- החדר הלבן".
ומיד לאחריו שני קטעים קלאסיים מענגים,
הראשון מאת "בסיס אוויר" ושמו "בריחה",
והשני "מקום ראשון- גל אוויר".
איזה קטעים! |
|
|
| THE_BLUE_DRAGON |
זה גם למה אני שונא לבנות אתרים בעברית חחח
שכונה לגמרי
:tongue2 |
|
|
| uzi |
הכי דבילי זה שבטעות מתרגמים שמות או כינויים:
פני-אבן ומסוף - אור שמש טובע
Stoneface & Terminal- Drowning Sunlight
:D
קלוט את זה:
אבן שימשית- שבע ערים |
|
|
| -AP- |
ארמין ואן ביורן, נסו לתרגם את הלהיטים שלו:
תקשורת
גע בי
שרוף עם תשוקה
אוהב אותך יותר
צמרמורות
חלק מהם יכול לככב במצעד הים תיכוני בקלות עם שם יוצר אחר. |
|
|
| Koby |
רעיון טוב לפעילות לילדים. תנסו לנחש את הבאים:
האכבר מת? - לא בדיוק.
שטיח אדום - בסדר
מחפשי האימה - מחכה לך פה (ארוחת בוקר רמיקס)
מצב רוח סגול - לילה אחד בטוקיו |
|
|
| uzi |
- חלק מהם יכול לככב במצעד הים תיכוני בקלות עם שם יוצר אחר.
אשכרה! :D
deadmau5 = עכבר מת!
חחחח, זה טוב.
סתם פתאום נזכרתי, התחלתי להתלהב מהיוצר "גלן מוריסון" מקנדה. יש לו כמה חמודים. |
|
|
| black_mammmba |
חם חם קבלו את הדיון ברשת ב' של קול ישראל.
המנחים דן כנר ואבשלום קור.
כנר: אבשלום קיבלתי לידי את הדיסק החדש שאל "הצהרה ראשונה"
קור:מעניין התקליטור. מה כלל האלבום?
כנר: אבשלום בנו נעברו בשביל המאזינים שלנו ברדיו על רשמית השירים.
קור: דן איך קוראים לתקליטור של "הצהרה ראשונה "?
כנר: "מסגרת הזמן" מבית "הצהרה ראשונה" שידוע גם בכינויו "ראלף בי" מבית היוצר של "חור שחור" שממוקם בהולנד.
קור: אני יעבור על רשמית השירים:
כנר: בשמחה אני גם יעזור לך.
קור:שיר ראשון של התקליטור הוא :"הושט לי" אחת היצירות היפות של התקליטור הזה
כנר:בהחלט אחת היצרות אני אישית אהבתי. ושמתי אותה כ "צלצלון לשח רחוק הנייד " שלי.
קור:השיר השני "לאן אנחנו הולכים" בשיתוף טיף לקסי. חמוד נוראה.
כנר:בהחלט חמוד. אין מילה עיברית אחרת שיכולה לתאר את היצירה הזאת.
קור:השלישי בתור הוא "רפסודה"
כנר: רפסודה ,(בפליאה)
קור :אכן כן רפסודה. מזכיר אתה שם השיר המפורסם של קווין.
קור: הרביעי במספר הוא "נפילה" ביחד עם אניטה קאלסי,אחד השירים של השנה,
כנר: לא ספק אבלשום, הייתי מוכן לשים הרבה כסף במזומן בשביל להקשיב ליצירה הזאת בניגון ישיר.
קור:החמישי הוא "בין הערות" חמוד ופקנטי.
כנר:בהחלט חמוד ופקנטי.
קור: שיר מספר שש בתליטור "בדרך שלך"
קור: שיר שבע במספר "חצי אור" שיר שארמין ניגן השבוע. בהחלט מעניין
כנר: בהחלט מעניין.
קור:"אגו השתנה" זה שיר מספר שמונה בתקליטור של ראלף בי
קור: תשע במספר הוא לא אחר מאשר "הכל ירוק" היצירה הראשונה של "הצהרה ראשונה" כולנו זוכרים איך ,דן נגן אתה יצירה הזאת בעזרת הגרמפון של טכניקס אצלנו באולפן.
כנר: בהחלט אני זוכר את הרגע הזה אבשלום. עד היום המנהיגה לא יוצאת לי מהראש.
קור: והשיר שמסיים את התקליטור המהול הזה "סיירה נוודה"
כנר: ללא ספק אחד התקליטורים של השנת תשס"ז
תודה לכם מאזינים יקרים
תודה שהאזנתם לתוכנית של התקליטנים" אבשלום קור" גב אל גב עם "דן כנר" בתוכניתינו בתחושה של טראנס
הוזי, לא?
נקווה שלא יהיה עלינו.
זה יותר מתאים למערכון של הגשש
:happy2:
למי שלא הבין, הדיסק הוא
First_State_-_Time_Frame |
|
|
| Viber |
נו היה פה פעם ט'רד שלם כזה של איזה 50 עמודים שמישהו היה כותב את הטראק בעברית ואז מישהו היה מנחש את המשמעות...
אבל אם אנחנו כבר בקטע אז:
בארט ואן ויסן - הרובוטים הארורים לקחו לי את ארוחת הצהריים!
הטלה כוכבית - אנחנו שולטים בתמסורת
פאנק טיפש - גיבורי על
פי.קיו.אם - השיר שמתנופף לו ברוח. |
|
|
| gErver |
זה משעשע אחושלוקיי
הרבה חברים חכמים שלי אומרים שזה מצחיק
. |
|
|
|
|