return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 
illusion 31 oktober Re:Locate - Johan Gielen
View this Thread in Original format
TranceGenetic
Wie gaat er hier allemaal naartoe?dan kunne we misschien een beetje afspreken met de tranceliefhebbers hiere :tongue2
FenixStyle
Normaal gezien aanwezig :)
Kelly*
ook aanwezig! :D
Freezel
Gieluuuuuh: http://www.nu.nl/news/1293502/61/DJ...Maleisi%EB.html
Kelly*
quote:
Originally posted by Freezel
Gieluuuuuh: http://www.nu.nl/news/1293502/61/DJ...Maleisi%EB.html


haddet ook juist gelezen :haha:
FenixStyle
Line up The Illusion Experience:

Ground Level
22.00 - 23.30u : Jan (www.dj-jan.be)
23.30 - 01.00u : Kane
01.00 - 02.30u : Johan Gielen (www.JohanGielen.com)
02.30 - 03.30u : Francky Kloeck (www.myspace.com/Frankykloeck)
03.30 - 05.00u : RE:LOCATE (www.octagen-music.com)
05.00 - 06.30u : Wout
06.30 - Sluit : Nico (www.djnico.be)
TranceGenetic
Hmm die re:locate speelt wel laat. En hoe kan ik ulle eventueel herkennen?
Xilver
Re:Locate, nice.

Maar ing Gielen?? Waar halen ze dat uit bij Illusion?
Antony
ik zal er ook zijn!
Push2005
quote:
Originally posted by Xilver
Re:Locate, nice.

Maar ing Gielen?? Waar halen ze dat uit bij Illusion?


Ik zou eerder het omgekeerde zeggen, lol. :)

Gielen is clichégewijs natuurlijk leuk om op te kakken maar heeft dikwijls wel een sterke platenkeuze. Van Re:Locate zou ik net níets verwachten.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd om de reacties erop achteraf te zien. Voor hetzelfde geld draait hij natuurlijk een bekakte set met Fedde Le Grand's erin. Je kunt Gielen eigenlijk een beetje vergelijken met YDR vind ik :p. Voor de juiste crowd een goede set; op algemene events platte/commerciele kak.

Kelly*
Ik hoop op een goei feestje vanavond :o
Ik denk dat in Illusion met het normale Illusion volk er toch meer sfeer gaat zijn bij Gielen maar we zullen zien ;)

@ TranceGenetic: ik hang altijd ergens rond voor de cocktailbar :D
TranceGenetic
Ja ik krijg daar een fles champagne vo menne verjaardag, ma ik gaan daar ma me 2 man zijn, dus diegene da zich geroepen voelt mag altijd is komen meedrinken :toocool:

EDIT: das ni voor vandaag, vrkeerd gezien ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement