|
ראיתם את העיניים של האיש למעלה בלוגו של הפורום?
|
View this Thread in Original format
| uzi |
לא ידעתי שהוא פותח עיניים כל כמה שניות!
וכבר כמה שנים אני פה... |
|
|
| KrazyDJs |
זה קורה רק ב Halloween
שהיה אתמול, או היום...
תוך כמה ימים זה ירד אני חושב.. |
|
|
| uzi |
חחחחחחחחחחחחחחחח!!!
איזה קטע! לא ידעתי... |
|
|
|
|